۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۷۲۹۳۵۴
رئیس سازمان تبلیغات؛

تحریم‌کردن جایی در فرهنگ ایرانی ندارد

تحریم‌کردن جایی در فرهنگ ایرانی ندارد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که همراه با دو فرزند خود و تعدادی از کودکان و نوجوانان در پردیس سینمایی آزادی به تماشای فیلم انیمیشن سینمایی بچه زرنگ نشسته بود، گفت: هرکس در مسیر فرهنگ و هنر کشور گام برداشته جزو خانواده‌ بزرگ ایران است.

حجت‌الاسلام قمی اظهار داشت: حتی بعضاً آن شخصی هم که گفته من جشنواره یا سینمای ایران را تحریم می‌کنم هم در دل خودش از اینکه می‌خواهد از خانواده بزرگ سینمای ایران فاصله بگیرد راضی نیست. اصلش هم تحریم کار خزانه‌داری آمریکاست و شباهتی به فرهنگ ما ایرانی‌ها ندارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: این کشور متعلق به همه ماست، حتی آن‌هایی که نگاهی قهری به جشنواره فجر داشتند و در جشنواره امسال حضور پیدا نکردند هموطن ما هستند و عضوی از خانواده فرهنگ و هنر این کشورهستند.

حجت‌الاسلام قمی در پایان تصریح کرد: در بین اشخاصی هم که قدری به هر دلیل موجه و ناموجهی صحبت‌های تندوتیزی کردند یا در این محفل حضور نیافتند، مطمئناً خیلی زود به این نتیجه می‌رسند که تحریم کردن ارتباطی به ما و فرهنگ ایرانی ندارد و ما مشکلاتمان را در خانه خودمان حل می‌کنیم.

تحریم‌کردن جایی در فرهنگ ایرانی ندارد

ارسال نظرات