۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۲۹۴۰۴
فجر ۴۴؛

آیت الله شب زنده دار: مردم نقشه دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام را خنثی کردند

آیت الله شب زنده دار: مردم نقشه دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام را خنثی کردند
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور خود نشان دادند که ترفندهای دشمنان برای ناامیدی و القای ناکارآمدی نظام اسلامی نقش برآب شده است.

آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: به حمدلله مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی حضور باشکوه و جالبی از تمامی اقشار جامعه هم از بزرگسالان و هم جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن دارند.

وی در ادامه افزود: مردم با حضور خود در صحنه ها از نظام و رهبر انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند و به ولایت و ارزش‌های اسلامی پایبند هستند که ان شاءالله تداوم انقلاب است.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان داشت: امیدواریم که مردم انقلابی ایران اسلامی همیشه در صحنه ها حضور پرشوری داشته باشند و این راه را ادامه دهند.

آیت الله شب زنده دار اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور خود نشان دادند که ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی برای ناامیدی و القای ناکارآمدی نظام اسلامی نقش برآب شده و تاثیری در حضور پرشکوه مردم برای حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه نخواهد داشت.

ارسال نظرات