۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۲۹۴۳۰

بیانیه تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور اعجاب انگیز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیانیه تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور اعجاب انگیز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساخت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور اعجاب انگیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

از حضور اعجاب انگیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ. حج آیه40

ملت بزرگ ایران  بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود، شگفتی دیگری خلق کرده و دنیا را مبهوت پایداری، استواری، بصیرت و هوشمندی خود ساخت.

مردم این مرز و بوم 44 سال پس از پیروی انقلاب با لبیک به مراد و مقتدای خود ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی خویش را به‌نمایش گذاشته و راهبرد دشمن را خنثی نمود.  حضور پرشور و اعجاب انگیز مردم فهیم و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم و سراسری یوم الله 22 بهمن، آمریکا و هم‌پیمانانش را که با راه‌اندازی یک جنگ عظیم و پیچیده ترکیبی، تلاش گسترده‌ای را با انواع ابزارها و روش‌های مختلف به‌منظور ناامیدی، بی‌ثبات سازی و دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله آن‌ها با نظام انجام داده بودند؛ در حیرت و درماندگی فرو برده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد. مردم ولایت‌مدار در جشن بزرگ بیست و دوم بهمن، چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، متحد و یکپارچه، دل‌های دادادگان انقلاب اسلامی را مالامال از سرور و شعف ساخته بر دسائس دشمنان و بدخواهان به‌ویژه آمریکا در حمایت از اغتشاشگران، آشوبگران و قاتلان 17 هزار نفر از مردم سرزمین که منفور این ملت عظیم هستند، پاسخی محکم دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با شکر این نعمت عظمای الهی و ظهور و ثبت دیگری از همدلی، وحدت، اتحاد و انسجام ملی، از حضور حماسی و پرشکوه یکایک مردم شریف و فهیم کشورمان که در اقصی نقاط میهمن اسلامی برگ‌زرین دیگری را به تاریخ افتخارات خویش افزودند و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و پشتوانه عظیمی را برای استمرار مقتدرانه ایران اسلامی فراهم ساختند، تقدیر و تشکر کرده و از مسئولین کشور می‌خواهیم قدردان این همراهی، همدلی و پایداری مردم شریف بوده و تمامی تلاش خود را برای رفع نارسایی‌ها و پیشرفت کشور به کار گیرند.

ارسال نظرات