۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۲۹۵۱۶
معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت نام اردوی راهیان نور با تخفیف ۵۰ درصد

تمدید مهلت ثبت نام اردوی راهیان نور با تخفیف ۵۰ درصد
معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) از تمدید مهلت ثبت نام اردوی راهیان نور با تخفیف ۵۰ درصدی ویژه طلاب، دانش آموختگان و کارکنان تا ۲۷ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها از تخفیف ویژه اردوی راهیان نور ویژه خواهران طلبه و دانش آموختگان و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در اسفندماه خبر داد.

سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی گفت: با لطف پروردگار امکان تامین هزینه های اردوی راهیان نور از منابع دیگر فراهم شد و علاقه مندان به تجدید میثاق با شهدا می‌توانند با هزینه ۲۵۰ هزار تومان در این برنامه فرهنگی ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: اردوی راهیان نور جامعه الزهرا سلام الله علیها به مدت چهار روز از چهارشنبه ۳ اسفند تا شنبه ۷ اسفند برگزار می شود و بانوان طلبه نخبه این موسسه نیز از مزایا و تخفیف ویژه برخوردار هستند که پس از ثبت نام بخشی از هزینه به ایشان بازگردانده می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا گفت: هزینه برای حضور فرزندان دختر مجرد در بازه سنی ۹ سال به بالا نیز همان ۲۵۰ هزار تومان می باشد

وی با بیان تمدید مهلت ثبت نام در این اردوی زیارتی معرفتی تا روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه گفت: متقاضیان می بایست پس از واریز هزینه به شماره حساب ۰۱۰۸۲۴۹۹۸۹۰۰۷ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۵۶۳۱۹۵ به نام جامعه الزهرا سلام الله علیها نزد بانک ملی، جهت ثبت نام به سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/ کاربرگ اردوها مراجعه کنند و تصویر فیش پرداختی را پیوست و ثبت نام خود را کامل و در صورت آوردن همراه اطلاعات همراه را نیز درج کنند.

گفتنی است، در صورت تقاضای حضور مادر و خواهر، دانش آموزان مجتمع هدی یا دانشجویان دانشکده هدی و همچنین همسران کارکنان آقا در این مجموعه، شماره تماس ۳۲۱۱۲۱۹۴ _ ۳۲۱۱۲۴۲۶ - ۰۲۵ ثبت نام را به صورت تلفنی انجام می دهند.

ارسال نظرات