۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۲۹۵۵۶
مدیر جامعه الزهرا:

گمشده بشر امروز، معنویت است

گمشده بشر امروز، معنویت است
برقعی با بیان اینکه وظیفه اصلی طلاب در مسیر طلبگی، سربازی امام زمان(عج) است، گفت: برای رضای خداوند متعال کار کنید، خداوند، عالم را مسخر شما می‌کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سرکار خانم زهره برقعی شب گذشته در دیدار با طلاب خوابگاهی مدرسه المصطفی کراچی ضمن قدردانی از میزبانان، با بیان اینکه راه تحصیل علوم دینی، الزاماتی دارد، تصریح کرد: شما بهترین راه را که مسیر طلبگی است، انتخاب کردید.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اینکه وظیفه اصلی طلاب در مسیر طلبگی، سربازی امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، تأکید کرد: ما باید این را قدر بدانیم، چون انتخاب‌شده امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف هستیم.

وی با بیان اینکه امید حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به شما طلبه‌ها است، گفت: حضرت حجت ارواحنا له الفدا توصیه کردند که به طلبه‌ها کمک کنید، قطعا خود حضرت، عامل این قضیه هستند و شما می‌توانید در عرصه‌های مختلف زندگی به ایشان توسل داشته باشید.

برقعی خاطرنشان ساخت: اگر نگاه ما به زندگی این باشد که من سرباز امام زمانم و امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف یاریگر و کمک کننده من است، دیگر مشکلی در زندگی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: حضرت صاحب الزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف واسطه فیض بین زمین و آسمان هستند و ما هرچه داریم، به برکت وجود آن حضرت است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: ما این عشق و محبت درونی خود را می‌توانیم با اطاعت از حضرت نشان دهیم.

برقعی با بیان اینکه گمشده بشر امروز، معنویت است، توصیه کرد که در برنامه‌ها به این مسئله پرداخته شود و در پایان تأکید کرد: برای رضای خداوند متعال کار کنید، خداوند، عالم را مسخر شما می‌کند، همانند امام خمینی(ره) که دنیا در چشم ایشان کوچک بود و خداوند منان ایشان را بزرگ کرد و در دنیا به ایشان عظمت داد.

گمشده بشر امروز، معنویت است

ارسال نظرات