۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۲۹۶۹۳
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی:

باید با تمام توان برای موفقیت نظام اسلامی تلاش کنیم

باید با تمام توان برای موفقیت نظام اسلامی تلاش کنیم
مرندی گفت: آنچه را که در حد و توانمان است علیرغم مشکلاتی که وجود دارد باید نسبت به نظام جمهوری اسلامی انجام دهیم و دست از صیانت از انقلاب اسلامی برنداریم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دکتر سید علیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی در پیام تصویری به دهمین همایش ملی «قرآن عترت و سلامت» با رویکرد بین المللی که در مجتمع آموزشی امام خمینی برگزار شد ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری همایش اظهار داشت: بر خود لازم می‌دانم از تمامی عوامل و برگزارکنندگان همایش به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی قم و فرهنگستان علوم پزشکی که تلاش بسیاری برای برگزاری همایش داشتند قدردانی کنم.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ادامه داد: همایش امسال برای نخستین بار با رویکرد بین المللی و با مشارکت جامعه المصطفی العالمیه برگزار و در آن از اساتید و شخصیت‌های علمی سایر کشورها بهره گرفته شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ابراز داشت: مردم همچون گذشته با حضور پرشکوه خود در یوم‌الله 22 نشان دادند که در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

دکتر مرندی در ادامه با بیان نقل‌قولی از امام راحل که حفظ نظام را از اوجب واجبات دانست، گفت: باید آنچه را که در حد و توانمان است علیرغم مشکلاتی که وجود دارد نسبت به نظام جمهوری اسلامی انجام دهیم و دست از صیانت از انقلاب اسلامی برنداریم.

ارسال نظرات