۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۷۲۹۷۵۶
آیت الله مکارم شیرازی:

خدمت در کمیته امداد باقیات الصالحات است

خدمت در کمیته امداد باقیات الصالحات است
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خدمت در کمیته امداد را جزء باقیات الصالحات دانست و گفت: سعی کنید از افرادی که انگیزه خدمت به مددجویان دارند، استفاده کنید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آثار و برکات کمیتۀ امداد را نشانه زنده بودن آن دانست و گفت: مسائل فرهنگی در کمیته امداد باید حرف اول را بزند و تنوع و گستردگی کارها نباید مانع از بی توجهی به آن شود.

وی تشویق افراد به ارائه خدمت رسانی به مردم را از جملۀ فوائد خبررسانی اقدامات این کمیته برشمرد و افزود: فایدۀ دیگر آن این است که مردم متوجه می شوند که اسلام برای تمام امور زندگی، دارای برنامه است و در اعتقادشان مؤثر است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت مشابه سازی کمیتۀ امداد در دیگر کشورهای اسلامی اشاره و بیان کرد: اگر با همکاری سایر کشورهای اسلامی مشابه این طرح، هر چند به صورت ضعیف‌تر، اجرایی گردد، سبب افتخار و تقویت این نهاد شده و خدمات از مرزها فراتر می رود.

این مرجع تقلید اظهار کرد: باید در تحقیقات دربارۀ مددجویان، شأن و آبروی افراد حفظ شود و نسبت به سوء رفتار احتمالی مأموران کمیته، مراقبت جدی گردد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشت: مسئولین کمیته امداد نیز احتیاج به آموزش دارند تا وظایف خود را به خوبی انجام دهند و سلیقه‌ای کار نکنند. همچنین باید بر آنان نظارت داشته باشید تا با انگیزه کار کنند.

وی در پایان، خدمت در کمیتۀ امداد را جزء باقیات الصالحات دانست و تأکید کرد: سعی کنید از افرادی که انگیزه خدمت به مددجویان دارند، استفاده کنید که بازدهی و میزان موفقیت بیشتری دارند.

ارسال نظرات