۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۲۹۹۴۴
نماینده ولی‌ فقیه در کاشان مطرح کرد؛

گرمخانه ها، مقدمه علاج‌ آسیب‌های اجتماعی

گرمخانه ها، مقدمه علاج‌ آسیب‌های اجتماعی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: احداث و راه اندازی گرمخانه و مرکز غربالگری تواند مقدمه درمان آسیب‌های اجتماعی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از گرمخانه و مرکز غربالگری شهرداری کاشان، گفت: احداث چنین مکان‌هایی در شهرستان مقدمه‌ای برای درمان آسیب‌های اجتماعی است.

وی با تقدیر و تجلیل از شهردار و متولیان، احداث چنین اماکنی را برای هر شهرستانی ضروری دانست و افزود: کانون خانواده بستر اصلی تربیت و پرورش انسان‌ها است، از این رو بر اساس آموزه‌های دینی، محل رشد و پرورش هر فردی قبل از ورود به جامعه، خانواده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: اگر خانواده به هر دلیل دچار آسیب شود و نتواند در قالب این محیط ارزشمند زندگی کند باید از او برای بازگشت دوباره به این کانون انسان‌ساز مراقبت شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: شهرداری با افتتاح و بهره‌برداری از گرمخانه و مرکز غربالگری زمینه بازگشت سلامت مددجویان را به این دامان پرمهر فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه گام نخست و مقدمه این فرآیند بازگشت به کانون گرم خانواده است، یادآور شد: پس از این مرحله باید سایر دستگاه‌های فرهنگی، درمانی از جمله دانشگاه، بسیج، اداره تبلیغات اسلامی، بهزیستی و دیگر نهاد‌های مرتبط، شرایط را برای حفظ و پایداری این بازگشت سلامت آماده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به «ارتقای اجتماعی» به عنوان یکی از مطالبات رهبرمعظم انققلاب در حکم انتصاب وی، تأکید کرد: راه‌اندازی این مجموعه می‌تواند در راستای تحقق این مطالبه و درمان آسیب‌های اجتماعی مفید باشد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات