۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۳۰۰۴۸
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری:

عرصه فرهنگ نیازمند توجه بیشتری است

عرصه فرهنگ نیازمند توجه بیشتری است
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با اشاره به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: باید به عرصه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی توجه بیشتری صورت گیرد.

به گزارس سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، در یازدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری با اشاره به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: باید به عرصه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی توجه بیشتری صورت گیرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه معظم شعبان و اعیاد شعبانیه، گفت: به برکت انقلاب عظیم اسلامی و به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور ایران از سلطه چند هزار ساله استبداد و از حاکمیت چند صد ساله استعمار و استکبار رهایی یافت و در مسیر استقلال، عزت، آزادی و رشد قرار گرفت.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، پیشرفت های شگرفی داشته است توجه به مسایل فرهنگی را متناسب با سایر عرصه ها ندانست و افزود: این در حالی است که در سایر کشورها و به ویژه کشورهایی که دارای سیاست های معارض با انقلاب اسلامی هستند درصد بودجه اختصاص یافته به مسائل فرهنگی بسیار بیشتر از کشور ماست و یکی از تبعات این کم توجهی، ضعیف بودن قدرت رسانه ای ماست که باید نسبت به تقویت آن بیش از پیش کوشید.

ارسال نظرات