۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۷۳۰۱۳۸

پاسخ موشکی مقاومت به جنایت رژیم صهیونیستی

پاسخ موشکی مقاومت به جنایت رژیم صهیونیستی
گروه‌های مقاومت فلسطین شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را با چندین موشک مورد هدف قرار دادند.

حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی بامداد امروز (پنجشنبه) از مناطق مختلف نوار غزه به سمت شهرک‌های اسرائیلی جنوب سرزمین‌های اشغالی انجام شد.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از شلیک 6 راکت از سمت منطقه غزه به سوی شهرک‌‌های صهیونیست‌نشین خبر داد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد که آژیرهای خطر در شهرک‌های «عسقلان»، «سدیروت» و مناطق اطراف غزه به صدا در آمد.

فلسطین الیوم نیز  نوشت که راکت‌های شلیک شده در اصل موشک‌های پدافند هوایی حماس برای مقابله با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی  بوده است.

صبح امروز پنجشنبه 23 فوریه 2023، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین موقعیت را در نقاط جداگانه در نوار غزه هدف قرار دادند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو موقعیت بدر در اردوگاه الشاطئ در غرب غزه  و عیسی البطرا در اردوگاه البریج را با چند موشک هدف قرار دادند.

مقاومت فلسطین پیش از این  و به دنبال جنایت رژیم صهیونیستی به نابلس به این رژیم هشدار داده بود که این اقدام را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

از سوی دیگر رسانه های فلسطینی اعلام کردند که امروز نظامیان رژیم صهیونیستی از مشکوک شدن به یک زن فلسطینی در شهرک «معالیه أدومیم» در شرق قدس،به سوی او شلیک کردند و این امر منجر به مجروح شدن وی شد.

رسانه‌های فلسطین روز  چهارشنبه از یورش نظامیان رژیم اسرائیل به منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند که در نتیجه این یورش، درگیری مسلحانه‌ای بین این متجاوزان و مبارزان فلسطینی در این منطقه شکل گرفت.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» گزارش داد که همزمان با این یورش، صدای انفجار مهیبی در نابلس شنیده شد و نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به بازار شرقی نابلس یورش بردند.

منابع محلی گزارش دادند، نظامیان رژیم اسرائیل در یورش امروز به منطقه قدیمی شهر نابلس، به سمت فلسطینیان تیراندازی کرده و بیش از 100 تن زخمی و 11 نفر از جمله یک کودک به شهادت رسیدند.

این جنایت  رژیم اشغالگر صهیونیستی در نابلس، واکنش گروه‌های مختلف فلسطینی را برانگیخت.

گروه‌های مقاومت فلسطین برای گرامیداشت یاد شهدای امروز نابلس که به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، امروز را عزای عمومی اعلام کردند و فراخوان اعتصاب عمومی در این شهر دادند.

احسان قنبری نسب
منبع: تسنیم
ارسال نظرات