۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۳۰۱۶۵
نماینده ولی فقیه استان مازندران:

رفع مشکل طلاب از وظایف فوری مجمع نمایندگان است

رفع مشکل طلاب از وظایف فوری مجمع نمایندگان است
نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان طلاب، بر رفع مشکلات طلاب، بر اساس اساسنامه این مجمع تاکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه مشترک هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین فلاح، مدیر حوزه علمیه استان مازندران و حجت الاسلام والمسلمین شریف تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در دبیرخانه مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب ضمن خیرمقدم به نماینده ولی فقیه استان مازندران بر اهمیت جایگاه مجمع و ارتباط آن با نهادهای حوزوی و غیرحوزوی علی الخصوص تعامل بین مجمع استانی طلاب مازندران با دفتر نمایندگی ولی فقیه و حوزه علمیه استان تأکید و اظهار امیدواری کرد که بتوان با تعامل و همکاری بین نهادهای مذکور، کنگره شهدای روحانی یا نکوداشت برای بزرگان حوزوی برگزار گردد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی توفیق برای حل مشکلات طلاب بر اساس آنچه که در اساسنامه و آیین نامه مجمع نمایندگان طلاب آمده است، اظهار داشت: حضور طلاب در انتخابات نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در برخی شهرها، حضوری پررنگ و در برخی دیگر از شهرها، کم رنگ بوده است که می تواند دلائل گوناگونی داشته باشد؛ اما نکته مهم در این مجمع، استفاده از ظرفیت طلاب و بها دادن به آنان است که حتما ثمربخش خواهد بود.

وی اظهار داشت: نمونه بارز این نوع بها دادن ها، امام راحل بوده اند که به این مسئله، اهمیت داد و به وسیله مردم و با بها دادن به آنان، انقلاب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: یکی از مسائل بسیار مهم، مسئله مرجعیت در آینده این کشور است که باید مدرسان شاخص انقلابی را مورد حمایت قرار داد تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

امام جمعه ساری به مسئله معیشت طلاب نیز اشاره کرد و گفت: این مسئله نیز از دیگر مباحث ضروری و مهم است که با برنامه ریزی بهتر و حمایت بیشتر می توان از این مشکلات کاست.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نائب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از گذشته و وضعیت فعلی مجمع نمایندگان طلاب پرداخت.

ارسال نظرات