۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۳۰۲۹۶

سقوط اسرائیل با سرعتی برابر با موشک هایپرسونیک

سقوط اسرائیل با سرعتی برابر با موشک هایپرسونیک
صهیونیست‌ها مانند طبل توخالی با تهدید ایران سعی در آرام کردن مردم معترض خود دارند؛ اما درباره وحشت هایپرسونیک سخن نمی‌گویند. آن‌ها می‌دانند چه چیزی در پیش رو دارند!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، موشک هایپرسونیک، از جمله موشک‌هایی است که قابلیت پیمایش مسیر با سرعتی نزدیک به 16000 کیلومتر بر ساعت یا تقریباً 3835.6 متر بر ثانیه را دارد. به عبارت دیگر اگر این موشک بخواهد هدفی در سرزمین‌های اشغالی مانند حیفا و تل آویو را مورد اصابت قرار دهد، کافی است پس از شلیک تقریباً 402 ثانیه(حدوداً 6 دقیقه) زمان می‌برد تا اهداف خود را مورد اصابت قرار دهد.

نکته جالب‌تر در موشک‌های هایپرسونیک این است که قابلیت رهگیری و انهدام آن از سوی هیچگونه دستگاه پدافندی حداقل تا چندین سال آینده وجود ندارد. از طرفی موشک‌های هایپرسونیک قابلیت رهگیری ماهواره‌ها در خارج از جو را نیز دارند. همین خبر و تحلیل ساده می‌تواند چنان وحشتی را برای صهیونیست‌ها بیافریند که تنها مشابه و نمونه آن را در تلاش جمال عبدالناصر، رئیس جمهور اسبق مصر برای ساخت موشک با کمک مهندسان آلمانی دید.

سقوط اسرائیل با سرعتی برابر با موشک هایپرسونیک

امروز گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک‌های ساده و ابتدایی ساخت گروه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورده است، قطعاً این گنبد آهنین نمی‌تواند اندک دفاعی را در مقابل موشک‌های هایپرسونیک ایرانی تأمین کند. همزمانی خبر موشک هایپرسونیک با تهدید کشور توسط بنیامین نتانیاهو جالب توجه است. آیا صهیونیست‌ها این جرئت را به خود خواهند داد که مجدداً ایران را تهدید کنند؟

قطعاً امروز و در این زمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، پیش از شلیک هرگونه موشک هایپرسونیک به سمت اراضی اشغالی، پیام اصلی و مهمی را که خطرناک‌تر از استفاده از موشک هایپرسونیک است را به صهیونیست‌ها رسانده است. آن‌ها می‌دانند که اگر کوچک‌ترین و کمترین جنگی میان جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی آغاز شود، حتی لازم به ورود و دفاع مستقیم ایران نیست و تنها همان گروه‌های فلسطینی این قابلیت را دارند که طومار رؤیای صهیونیستی را در هم بپیچند.

ترس و وحشتی که امروز برای صهیونیست‌ها غالب شده است، پای خود را به شبکه سعودی الحدث و سایر شبکه‌ها مانند العربی و الشرق نیز باز کرده است که آن‌ها از این اتفاق به «پیشرفت بزرگ» تعبیر کردند و درباره آن بحث و گفت‌وگوهای فراوانی انجام دادند. روزگاری که خبر شکست پرتاب ماهواره در پروژه مشترک آمریکایی‌ها و ژاپنی‌ها در صدر اخبار قرار دارد، جمهوری اسلامی ایران موشک‌های جدید خود را به نمایش می‌گذارد.

در روزهایی که صهیونیست‌ها هم با مشکلات داخلی فراوان و اعتراضات مردم خود دست و پنجه نرم می‌کند و تلاش دارند تا با دشمن مشترک تراشی، اندکی از خشم مردم را کاهش بدهند؛ اما جمهوری اسلامی پرقدرت ایستاده است و یک به یک از دستاوردهای خود رونمایی می‌کند. از پهپاد پهن پیکر تا موشک کروز پاوه که قابلیت هدف قرار دادن تمام پایگاه‌های صهیونیست‌ها در سرتاسر سرزمین اشغالی را دارد. بی‌تعارف امروز سرعت سقوط رژیم صهیونیستی به اندازه سرعت موشک هایپرسونیک سریع‌تر شده است و به زودی شاهد فروپاشی این رژیم خونخوار کودک کش خواهیم بود ان شاءالله.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات