۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۳۰۷۶۱
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛

ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ارشد همراه با آزمون اختصاصی

ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ارشد همراه با آزمون اختصاصی
رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: ثبت نام مقطع کارشناس و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) ویژه طلاب با آزمون اختصاصی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان اظهار داشت: امکان ثبت نام در مقطع کارشناسی زبان انگلیسی با گرایش مطالعات اسلامی و کارشناسی ارشد اخلاق اسلامی و اندیشه سیاسی در اسلام ویژه برادر طلبه فراهم می باشد.

وی افزود: خواهران طلبه نیز می توانند در مقطع کارشناسی زبان انگلیسی با گرایش مطالعات اسلامی و کارشناسی‌ارشد مطالعات زنان ثبت نام نمایند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: استفاده از اساتید متخصص حوزه و دانشگاه، استفاده از کتابخانه تخصصی، شرکت در اردوهای علمی تخصصی، شرکت در حلقات علمی تخصصی و اولویت در تشکیل پرونده اعزام تخصصی از مزایان این دوره می باشد.

وی در پایان گفت: عموم طلاب علاقه مند می توانند برای دریافت و مطالعه دفترچه و ثبت نام به پایگاه اینترنتی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام به نشانی bou.ac.ir مراجعه و برای راهنمایی بیشتر در ساعات اداری امکان تماس با شماره 03132208005 داخلی 7240 فراهم می باشد.

ارسال نظرات