۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۳۰۸۸۵
امام جمعه سرپل ذهاب مطرح کرد؛

آموزگاران، دانش آموزان را با امام زمان آشنا کنند

آموزگاران، دانش آموزان را با امام زمان آشنا کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: از آموزگاران درخواست داریم که زمینه شناخت بیشتر دانش آموزان از امام زمان(عج) را مهیا سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اولین اجتماع کودکان و نوجوانان مهدوی امروز در حرم احمدابن اسحاق(ره) شهرستان سرپل ذهاب با حضور بیش از هزار دانش آموز برگزار شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم در سخنانی عنوان کرد: ماه مبارک شعبان بابد برای زمینه ای برای افزایش بینش و بصیرت همه ما باشد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: صاحب اصلی این مملکت امام زمان(عج) لذا باید رفتار و کردار خود را به مانند زمانی امام زمان(عج) تنظیم کنیم و خود را سرباز این حضرت بدانیم.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب و دیگر علمای دین همواره تاکید دارند که حرم احمد بن اسحاق باید به جمکران ثانی تبدیل شود و امروز این تجمع عظیم در همین راستا می باشد.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر تمدن نوین اسلامی تاکید دارند بنابراین باید به سمت تمدن سازی اسلامی در جهان کنونی حرکت کنیم که بی شک این حرکت در مدارس انجام خواهد شد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: از آموزگاران درخواست داریم که زمینه شناخت بیشتر دانش آموزان از امام زمان(عج) را مهیا سازند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: البته در کنار مدرسه، والدین نیز نقش مهمی در معرفی شخصیت امام زمان(عج) به دانش آموزان و فرزندان خود دارند که باید این وظیفه را به نحو احسن انجام دهند.

احسان قنبری نسب

ارسال نظرات