۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۳۱۱۲۱

دعوت دبیر جشنواره فیلم اشراق برای تماشای رایگان آثار جشنواره

دعوت دبیر جشنواره فیلم اشراق برای تماشای رایگان آثار جشنواره
دبیر چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق با اشاره به اکران 132 اثر از مجموع 805 اثر ارسالی به این جشنواره، از همه هنرمندان و فیلم سازان برای تماشای این آثار دعوت کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مسعود معینی پور معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در گفت وگویی با اشاره به آغاز اکران های این دوره از جشنواره تصریح کرد: این اکران ها هر روز در سه سانس در سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و سالن مرکز همایش های غدیر انجام می شود.

وی افزود: 132 اثر از مجموع 805 اثر ارسالی به جشنواره به بخش مسابقه راه پیدا کرده است که در روزهای برگزاری جشنواره اکران می شود و داوری و انتخاب آثار برگزیده از میان این 132 اثر انجام خواهد شد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه #دفتر_تبلیغات_اسلامی ادامه داد: در هر بخشی از چهار بخش اصلی جشنواره حداقل دو اثر انتخاب می شود و بخش «صد سالگی حوزه علمیه» بخش ویژه ما می باشد و جایزه ویژه سینمای عدالت، و جایزه ویژه سینمای تعلیم و تربیت را در این دوره از جشنواره داریم.

وی با دعوت از همه هنرمندان و فیلم سازان برای حضور در اکران ها و تماشای فیلم ها خاطرنشان کرد: حضور در اکران ها و اختتامیه برای عموم آزاد و رایگان است و می تواند موجب دلگرمی برای همه دست اندرکاران این جشنواره و همچنین فیلم سازان باشد.

ارسال نظرات