۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۳۱۳۸۸
با حضور جانشین فرمانده سپاه قم صورت گرفت؛

تجلیل از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج طلاب قم

تجلیل از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج طلاب قم
مراسم تجلیل از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج طلاب قم با حضور سردار مهدی کبیری پور، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج طلاب قم با حضور سردار مهدی کبیری پور، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

در حاشیه این مراسم که همچنین با حضور حجت الاسلام سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همراه بود، حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به این که یکی از مهم ترین رویکردها و اهداف این سازمان در سال آینده، تقویت و توسعه فعالیت های مرتبط با جهاد تبیین خواهد بود، اظهار داشت: هر چند بنابر تأکیدات مقام معظم رهبری، امر جهاد تبیین برای تک تک مردم واجب است اما برای بسیج طلاب این مساله وجوب بیشتری دارد و لذا طلاب و روحانیون بسیجی، اهتمام مضاعفی در این راستا دارند.

وی افزود: در همین راستا ما با برنامه ریزی هدفمند و البته بهره گیری از توان و ظرفیت دیگر اقشار بسیج به دنبال ایجاد و توسعه یک شبکه قوی در سطح استان در خصوص جهاد تبیین هستیم.

ارسال نظرات