۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۳۱۵۴۹
سرلشکر باقری در پیامی:

نیروهای مسلح آماده‌تر از هر زمان تحرکات مذبوحانه دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند

نیروهای مسلح آماده‌تر از هر زمان تحرکات مذبوحانه دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند
سرلشکر باقری نوشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی چونان گذشته و بلکه آماده‌تر از هر زمان هرگونه تحرکات و توطئه‌های مذبوحانه دشمنان را تحت نظر داشته و در نطفه خفه خواهند کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر محد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی به مناسبت به فرا رسیدن سال جدید، عنوان کرد: در سالی که گذشت، نیروهای مسلحِ مقتدر و جان برکف جمهوری اسلامی ایران برای تداومِ افزایش توان دفاعی و بازدارندگی، مجاهدانه کوشیدند و با گسترش دیپلماسی دفاعی با کشورهای همسایه، دوست و هم‌پیمان در مسیر دفاع از منافع ملی گام برداشتند؛ مسیری که در سال پیش رو با قدرت و سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

یامقلّب القلوب و الابصار

یا مدبّر الّیل و النّهار

یا محوّل الحول والاحوال

حوّل حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن کریم، ماه رمضان و ضیافت الهی را به هموطنان عزیزم در سرتاسر ایران مقتدر اسلامی و به‌خصوص به همرزمانم در نیروهای مسلّح تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سال ١۴٠١ با تمام فراز و فرودها، تلخی‌ها و شیرینی‌هایش به تاریخ پیوست و تجربه‌ای گران‌سنگ به تجارب جمهوری اسلامی افزوده شد؛ سالی که نظام استکباری در قالب پیچیده‌ترین روش‌های مبارزه، بسان جنگ احزاب، هر آنچه در توان داشت،  ترکیب کرد و به میدان مقابله با آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، ملّی و انقلابی ایرانیان فرستاد؛ اما به تعبیر فرمانده معظم کل قوا، آنچه که مانع به نتیجه رسیدن این جنگ شد، خطای محاسباتی دشمن در شناخت ملت هوشمند و بصیر ایران اسلامی بود.

حوادث پاییزی که گذشت، اگرچه با خسارات مادی و معنوی و تقدیم شهدایی از نیروهای مدافع امنیت در سپاه، بسیج و انتظامی همراه بود؛ اما آنجا که دشمن به یارگیری از درون دل بسته بود، به نقطه عطف این حوادث تبدیل شد و ملت بزرگ ایران اسلامی به صحنه آمد و همه محاسبات آن‌ها را به هم ریخت که حضور میلیونی مردم در یوم‌الله ٢٢ بهمن، اوج این حضور بود و پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر کرد.

در سالی که گذشت، نیروهای مسلحِ مقتدر و جان برکف جمهوری اسلامی ایران برای تداومِ افزایش توان دفاعی و بازدارندگی، مجاهدانه کوشیدند و با گسترش دیپلماسی دفاعی با کشورهای همسایه، دوست و هم‌پیمان در مسیر دفاع از منافع ملی گام برداشتند؛ مسیری که در سال پیش رو با قدرت و سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

اینک در سال «مهار تورم و رشد تولید» به فرمانده معظّم کل قوا حفظه‌الله و ملت قهرمان ایران اعلام می‌داریم، نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی چونان گذشته و بلکه آماده‌تر از هر زمان برای صیانت از کیان ایران اسلامی از مجاهدت و بذل جان دریغ نخواهند کرد و هرگونه تحرّکات و توطئه‌های مذبوحانه دشمنان را تحت نظر داشته و در نطفه خفه خواهند کرد.

از خداوند منّان برای ملت سربلند ایران آرامش، امنیت و سرافرازی مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات