۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۳۱۵۵۰
رئیس قوه قضائیه در پیام نوروزی تاکید کرد؛

حمایت دستگاه قضا از شعار سال ۱۴۰۲/ کمک به دولت در مهار تورم

حمایت دستگاه قضا از شعار سال ۱۴۰۲/ کمک به دولت در مهار تورم
رئیس دستگاه قضا با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲، بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه قوه قضائیه از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و کمک به دولت در مهار تورم تاکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سال نو، عنوان شده است: با توسل به ساحت قدسی حضرت بقیه الله الاعظم، نوروز ۱۴۰۲ را که با ایام پایانی و پرفضیلت شعبان المعظم و آغاز ماه مبارک رمضان، تقارن یافته، تبریک و تهنیت عرض نموده و این تطابق و پیوستگی نوروز و بهار طبیعت با رمضان الکریم، بهار قرآن و ماه پاداش و انابه و مغفرت و مواسات را به فال نیک گرفته و از درگاه احدیت تفضل و ریزش وفور نعماتش را بر امت اسلام و ملت مؤمن و صبور ایران اسلامی مسئلت دارم.

مردم عزیز ایران در سال سپری شده نیز همچون تمامی مقاطع تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی، مجاهدت و حمیّت خود در دفاع از ارزش‌های الهی را به رخ همگان کشیدند و الحق به اثبات رساندند که تحت زعامت رهبری حکیم و بصیر انقلاب اسلامی، در برابر تهاجم ترکیبی دشمنان و بدخواهان، مقاوم و سدید و راست قامت هستند و پیوندشان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، ناگسستنی و غیرقابل انقطاع است.

بدون تردید، این مقاومت و صلابت ملت پرتجربه ایران اسلامی، نعمت و موهبتی بزرگ است که سزاوار قدردانی عملی از ناحیه مسئولان می‌باشد؛ لهذا قوه قضائیه بر خود فرض و واجب می‌داند که در سال جدید، عزم و جهد خود را در خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم دوچندان و مضاعف گرداند.

دستگاه قضائی در سالی که گذشت در مقوله‌ها و زمینه‌هایی نظیر تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بسترهای فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت‌ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه، مقابله با متعدیان به منابع طبیعی، صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات، هوشمندسازی رویه‌های قضائی، بازاجتماعی کردن زندانیان و…، گام‌های مؤثری را برداشت.

در سال جدید نیز با استعانت از پروردگار متعال درصدد هستیم در راستای پیشبرد موضوعات صدرالاشاره با عزمی جزم‌تر و اهتمامی بیشتر، گام برداریم تا حلاوت عدالت گستری را بیش از پیش بر کام مردم گرانقدر ایران اسلامی بچشانیم.

همچنین در سال ۱۴۰۲ که مبتنی بر اولویت‌های کلان کشور از سوی رهبری فرزانه انقلاب با عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است مصمم هستیم برنامه‌ها و تدابیر طراحی شده خود را در راستای حمایت و پشتیبانی همه جانبه از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در کشور و کمک به دولت در مهار تورم را با قوت و اهتمامی بیشتر پی بگیریم تا کنشگران عرصه تولید و اقتصاد که دل در گرو تعالی ایران عزیز دارند، در فضای مساعدتری به پیشبرد اهداف خود مبادرت ورزند.

ارسال نظرات