۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۳۱۵۵۱
قالیباف در پیام نوروزی:

بهترین روز برای ما وقتی است که با اتحاد و تدبیر بتوانیم بر نارسایی‌ها و ناکارآمدی‌ها غلبه کنیم

بهترین روز برای ما وقتی است که با اتحاد و تدبیر بتوانیم بر نارسایی‌ها و ناکارآمدی‌ها غلبه کنیم
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک سال نو، در پیامی نوشت: بهترین روز برای ما وقتی است که با اتحاد و تدبیر بتوانیم بر نارسایی‌ها و ناکارآمدی‌ها غلبه کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، با تبریک سال نو، در پیامی نوشت: بهترین روز برای ما وقتی است که با اتحاد و تدبیر بتوانیم بر نارسایی‌ها و ناکارآمدی‌ها غلبه کنیم.

متن پیام نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»

با نام خدا، با یاد امام و شهیدان، با بزرگداشت ایثارگران و فداکاران مسیر سربلندی ایران، سال نوِ خورشیدی را آغاز می‌کنیم.

به‌عنوان خادم مردم در خانهٔ ملت، فرارسیدن عید نوروز و طلیعهٔ ماه مبارک رمضان را به هم‌وطنانم در ایران و سراسر جهان و به همهٔ کسانی که بهار طبیعت و بهار معنویت را گرامی می‌دارند تبریک عرض می‌کنم.

سالی که گذشت برای همهٔ ما سالی پرماجرا و پرتجربه بود، همراه با تلخی و شیرینی. نقشه پیچیده‌ای که دشمنان در این سال علیه ایران طراحی کرده بودند با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و آگاهی ملت سرافراز ایران خنثی شد و حال وظیفه ما مسئولان است که با ایفای دقیق وظایف خود قدردان این مردم بصیر و نعمت وجود رهبر حکیم انقلاب باشیم. آنچه ما را امیدوار می‌کند، جاری‌شدن سنت امداد الهی در پی هم‌بستگی مردم بزرگوار ما در مسیر حرکت حق‌مدارانهٔ خود است.

بهترین روز برای ما وقتی است که با اتحاد و تدبیر بتوانیم بر نارسایی‌ها و ناکارآمدی‌ها غلبه کنیم. ما راه تحقق ایران قوی در گام دوم انقلاب را حکمرانی نو می‌دانیم. حکمرانی نو یعنی مدیریت تحول و نوسازی روش‌ها با مراجعه به مبانی انقلاب اسلامی، تا کیفیت زندگی مردم را در جمهوری اسلامی به سطحی که در شأن آن‌هاست ارتقا بدهیم.

در سطح منطقه و جهان هم، شاهد شکل‌گیری نظم نویی هستیم که می‌تواند فرصت‌هایی برای آزادی عمل و ابتکار عمل ایرانی فراهم کند. امیدوارم سال جدید سال گشایش و درخشش برای ملت ایران باشد.

در این لحظه، در چارچوب وظایفم در مجلس دستورکاری که برای خود در سال پیش‌رو در نظر دارم را با مردم دوست‌داشتنی ایران در میان می‌گذارم. در سال پیش‌رو، هر آنچه را در توان دارم برای تکمیل‌کردن تحول در قوانین اقتصادی کشور خواهم گذاشت. در این میان، نهایی‌کردن قانون شفافیت در قوای سه‌گانه که در مجلس تصویب شده و در مرحلهٔ تأیید مجمع تشخیص است، قانون حمایت از افشاگران فساد، قانون مالیات بر سوداگری و قانون تعارض منافع از مهم‌ترین قوانین باقی‌مانده در این بسته هستند که –با کمک دیگر نمایندگان– تلاش می‌کنیم إن‌شاءالله در این سال نهایی شوند.

در حوزه‌های اجتماعی، لایحهٔ حمایت از زنان به‌عنوان یکی از مطالبات قدیمی رهبر انقلاب، از محورهای مهم دستور کار فعالیت من در سال جدید خواهد بود.

در حوزهٔ نظارت نیز، اجرایی‌‌شدن قوانین تصویب‌شده در بستهٔ تحول قوانین اقتصادی کشور را –که زمینه‌ساز اقتصاد مردمی و شفاف و هوشمندسازی‌شده و کارآمد است – پیگیری خواهم کرد. خصوصاً برای اجرایی‌شدن قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب‌و‌کار برنامهٔ ویژه‌ای داریم.

روشن است دغدغهٔ اصلی ما در مجلس آن مشکلی است که ربط وثیق‌تر و عاجل‌تری به معیشت مردم دارد. لذا به‌طور ویژه در چنین مسائلی، به دولت کمک خواهیم کرد و مجوزهای لازم را برای آن صادر خواهیم کرد و در همکاری با دولت محترم، مشورت‌ها را ارائه خواهیم کرد.

سال نو بر همهٔ شما مبارک؛ نوروزتان پیروز؛ به امید روزهای بهتر».

ارسال نظرات