۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۳۱۶۳۵

خبرنامه اسلام و فضای مجازی در موضوع رویدادهای علمی حوزوی منتشر شد + لینک

خبرنامه اسلام و فضای مجازی در موضوع رویدادهای علمی حوزوی منتشر شد + لینک
تازه ترین اخبار علمی و رویدادهای حوزوی درباره فضای مجازی در پانزدهمین خبرنامه اسلام و فضای مجازی در موضوع رویدادهای علمی حوزوی این فضا منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در عصر فضای مجازی بررسی های فقهی و دینیِ حوزه های تحولی برعهده حوزه های علمیه است. از این رو خبرنامه «اسلام و فضای مجازی» با هدف اطلاع رسانی از تحولات عصریِ حوزه سیاست و مدیریت، تغییر مفهوم و شیوه های حکمرانی، مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی، حوزه اقتصاد شامل دارایی های معنوی، ظهور بلا کچین و ارزهای رمزنگاری شده، قراردادهای هوشمند، حوزه امنیت با عناوینی مانند پیدایش تهاجم نرم - نرم و نرم - سخت، حوزه دین و فرهنگ شامل تغییر در مفهوم و نوع دی نداری، مفهوم هویت، اوقات فراغت، حریم خصوصی، حوزه آموزش درباره بازی وارسازی و آموزش پلتفرمی و ده ها مساله کلان دیگر به همت بخش حوزوی مرکز ملی فضای مجازی منتشر می شود.

در شماره 15 این بولتن خبری، با مهم‌ترین رویدادهای حوزه اسلام و فضای مجازی و اخبار و اطلاعاتی درباره دیدگاه های آیات و حجج اسلام و آقایان: عبدالکریم فرحانی، امینی نژاد، سیدسجاد ایزدهی، ابوالحسن حسنی، رضاییان، مهدی خطیبی و مطلبی آشنا می شویم.

پانزدهمین خبرنامه اسلام و فضای مجازی

 

ارسال نظرات