۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۳۱۷۶۳
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

قرآن در جامعه اسلامی مهجور است

قرآن در جامعه اسلامی مهجور است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: قرآن امروز در جامعه اسلامی به نوعی مهجور است لذا ما به عنوان یک مسلمان باید جامعه را به سمت جامعه ای قرآنی پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی سه شنبه شب در دیدار با جمعی از فعالان قرآنی و فرهنگی کرمانشاه که به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال نو برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: جایگاه قرآن در زندگی همه ما مسلمانان بسیار با اهمیت و تاثیر گذار است.

این عالم کرمانشاهی در ادامه سخنان خود گفت: با این حال باید اذعان کرد که قرآن امروز در جامعه اسلامی به نوعی مهجور است لذا ما به عنوان یک مسلمان باید جامعه را به سمت جامعه ای قرآنی پیش ببریم.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز دشمنان دین خدا و اسلام به شدت در تلاش هستند که مسلمانان را از قرآن کریم که کلام وحی می باشد، جدا کنند که این خود توطئه ای ننگین می باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: زندگی که قرآنی باشد بیشتر سعادت دو دنیا را برای فرد در پی خواهد داشت.

حجت اسلام مسلمین حجتی تاکید کرد: اهمیت آشنایی نوجوانان و جوانان با قرآن با توجه به شرایط کنونی جامعه بسیار مهم و حیاتی است لذا انتظار داریم که متولیان امر این مورد را مورد توجه و اهتمام خویش قرار دهند.

این عالم کرمانشاهی در پایان سخنان خود عنوان کرد: تجربه نشان داده است کسانی که در مسیر واقعی قرآن حرکت کنند همیشه سربلند، پیروز و موفق بوده اند بنابراین انس و الفت واقعی با قرآن زمینه ای برای آرامش واقعی هر انسانی می باشد./1400/

ارسال نظرات