۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۷۳۱۸۹۴
آیت الله حسینی بوشهری:

ایده‌ و طرح‌ های اثرگذار، سبب رشد و بالندگی مجمع نمایندگان طلاب خواهد شد

ایده‌ و طرح‌ های اثرگذار، سبب رشد و بالندگی مجمع نمایندگان طلاب خواهد شد
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در دیدار رئیس و نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: وجود طرح ها و ایده های نوین و اثرگذار، موجب بالندگی، رشد و حیات این مجمع خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در دیدار رئیس و نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به فرارسیدن روز 12 فروردین اظهار داشت: روز 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران، روزی بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های متعدد در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کشو افزود: این مجمع از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و وجود طرح ها و ایده های نوین و اثرگذار، موجب بالندگی، رشد و حیات این مجمع خواهد شد.

آیت الله بوشهری ابراز کرد: رسیدگی به امور طلاب با ارتباط گیری با بیوت مراجع عظام تقلید و مراکز حوزوی ضروری است و این تلاش ها موجب رضایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است.

همچنین در این دیدار که با حضور حجج اسلام والمسلمین موسوی و سعیدی به عنوان نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: نمایندگان طلاب، خالصانه و بدون دریافت مزایا در فعالیت های ترکیبی اعم از علمی، فرهنگی و خدماتی همراه با انگیزه انقلابی و بی شائبه در حال فعالیت هستند.

ارسال نظرات