۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۳۱۹۷۲

برنامه های حرم حضرت معصومه در هفته جاری

برنامه های حرم حضرت معصومه در هفته جاری
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برنامه های مراسمات حرم مطهر در هفته جاری را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۴ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش، مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های سحرگاهان قبل از اذان صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی، مداحی و بیان نکات تفسیری بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مناجات خوانی بعد از افطار دنبال خواهد شد.

مراسم سحرگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از دوشنبه تا جمعه هر روز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ضیایی برگزار می شود و مراسم قبل از اذان ظهر نیز از دوشنبه تا پنج شنبه در قالب بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میردامادیان برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز عصر دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی مجید دلشادفر، از سه شنبه تا پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و به ترتیب با مداحی جواد برزگر، حسن مالکی نژاد و سیدرضا تحویلدار و جمعه با مداحی احمد خلف زاده برگزار می شود و هر روز مجلس بیان نکات تفسیری توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم برپا خواهد بود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از دوشنبه تا پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن سعیدی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی برگزار و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سیدرضا جدا و علی اصغر اسکندری مداحی خواهند کرد و روز جمعه نیز زیارت آل یاسین توسط مهدی تدینی قرائت خواهد شد.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی برگزار می شود و همچنین هر شب از ساعت ۲۴ مراسم مناجاتخوانی با صدای حجت الاسلام والمسلمین سیدبهاء الدین ضیایی قرائت خواهد شد.

گفتنی است سه شنبه شب قرائت دعای توسل با حضور هیأت جانبازان استان قم، پنجشنبه از ساعت ۲۱ دعای کمیل با نوای سیدعلی حسینی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه بلافاصله بعد از نماز صبح با نوای حجت الاسلام حمیدرضا گودرزی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات