۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۷۳۲۰۹۴
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار:

منشور روحانیت و رهنمودهای رهبری سرلوحه فعالیت مجمع نمایندگان طلاب باشد

منشور روحانیت و رهنمودهای رهبری سرلوحه فعالیت مجمع نمایندگان طلاب باشد
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: نمایندگان طلاب و فضلا با استفاده از منشور روحانیت و رهنمود‌های رهبر انقلاب بکوشند خود را در جایگاه بهتری برای خدمت رسانی به طلاب قرار دهند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب، یکی از برکات و آثار امام راحل را تأسیس مجمع نمایندگان طلاب برشمرد و گفت: نمایندگان طلاب و فضلا باید با استفاده از منشور روحانیت، رهنمودهای رهبر انقلاب و گفتار بزرگان حوزه بکوشند خود را در جایگاه بهتری برای خدمت رسانی به طلاب قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین، پرداختن به موضوعاتی همچون حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و راهکارهای علمی برای رفع مشکلات را از فعالیت های مجمع نمایندگان دانست و گفت: این مجمع هم در زمینه علمی، فرهنگی و تبلیغی و هم در ارتباط با جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه و مدیریت حوزه باید تلاش خود را مضاعف نموده و این تعامل و همکاری را ایجاد نماید.

این استاد حوزه، انقلاب اسلامی را در فرایند معرفی اسلام و حوزه های علمیه از برکات الهی دانست و خاطرنشان ساخت: به فضل الهی، روحیه جهادی طلاب و فضلا موجب شده تا در مقابل بدخواهان، دشمنان و سیاه نمایی کسانی که علیه اسلام قد علم کرده اند، ایستادگی نموده و نقشه های آنان خنثی شود.

آیت الله فاضل لنکرانی افزود: باید با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه به منشور روحانیت که فرمان امام راحل بوده، عمل نماییم و ارتباط مؤثر با جامعه مدرسین را حفظ نماییم.

عضو جامعه مدرسین در پایان در بیانات مبسوطی به برخی از راهکارها، طرح ها و ایده ها برای ارتقاء مجمع نمایندگان طلاب اشاره کرد.

همچنین در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت های صورت گرفته در دو ماه گذشته مجمع نمایندگان طلاب پرداخت.

وی ایجاد دفتر حقوقی در مجمع نمایندگان طلاب و همچنین برنامه های هدفمند در خدمت رسانی به طلاب را از أهم فعالیت نمایندگان طلاب دانست و گفت: شوق و عشق خدمت به طلاب، لذتی همانند عبادت را در وجود نمایندگان طلاب تداعی می کند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: نمایندگان طلاب با روحیه خدمت گزاری و تعامل و همکاری با مجموعه مدیریت و مسئولین حوزوی خود را موظف می دانند تا پیگیر امور طلاب و وضع مطلوب ایشان در هدایت تحصیلی و معیشت و ایجاد امید در میان حوزویان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: مجمع نمایندگان طلاب با ۱۴ کمیسیون و ۱۴ کارگروه و همچنین مجامع استانی در تعامل، هم پوشانی و همکاری برای ارتقاء جایگاه مجمع در تلاشند.

وی در پایان ارتباط با مردم، جذب داوطلبان تحصیل در حوزه، حضور نمایندگان طلاب در سامانه تبلیغی و نیز سرکشی به معمرین را از جمله فعالیت های مجمع دانست.

ارسال نظرات