۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۳۲۱۲۹
نماینده ولی فقیه در در لرستان:

برنامه های ماه مبارک رمضان با نشاط معنوی برای نسل نو همراه باشد

برنامه های ماه مبارک رمضان با نشاط معنوی برای نسل نو همراه باشد
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به ضرورت توجه به اجرای برنامه های ماه رمضان گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان با نشاط معنوی برای نسل جوان و نوجوان همراه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه ستاد سامانده مناسبت‌های مذهبی ماه مبارک رمضان گفت: تلاقی ماه مبارک رمضان و سال نو ضمن اینکه فرصت مغتنمی را برای همه ما نوید می دهد اما مسؤولیت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و گردشگری و دینی را دوچندان مضاعف می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی کل استان لرستان می‌تواند ایام و اوقات خوبی را برای مردم در بهار طبیعت و بهار قرآن رقم بزند.

وی گفت: باید در ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه‌های این ماه پربرکت تلاش شود که برنامه ها همراه با نوآوری و باعث نشاط معنوی برای جوانان و نوجوانان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: برنامه هایی که در صدا و سیما تولید می شود و برنامه هایی که در مساجد تکایا و حسینیه ها بازار و خیابان ها و ایستگاه ها و فضاسازی شهری انجام می شود باید باعث جذب عموم مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان به نماز و روزه و حجاب و عفاف باشد.

وی عنوان کرد: قضیه فرزندآوری و جمعیت و نیز مسئله عفاف و حجاب توسط متولیان فرهنگی و مسؤولین استانی و حتی روحانیون محترم که در مساجد مشغول اقامه نماز جماعت هستند و در محلات بعنوان امام محله انجام وظیفه می کنند، باید به صورت جدی پیگیری شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات