۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۳۲۱۸۷
نگاهی به تحولات منطقه؛

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد
پس از گذشت سال ها کودکان مقاوم فلسطین به بلوغ جنگی رسیده اند و به جای پرتاب سنگ به تانک های صهیونیست ها، از سرزمین خود با آتش راکت هایشان گنبد پنبه ای را می سوزانند.

اشاره: شما 25 سال آینده را اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفتاری از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای در یک سخنرانی دربارۀ اسرائیل پس از توافق در برنامه هسته‌ای ایران بود که در حساب توییتری دفتر ایشان منتشر شد. این جمله به عنوان «مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین جملۀ رهبر ایران در سال ۱۳۹۴ از سوی مردم ایران» انتخاب شد.

پس از توافق در سال ۲۰۱۵ بین ایران و گروه ۱+۵، اسرائیل اعلام کرد هیچ نگرانی در مورد جنگ بین ایران و اسرائیل نخواهد بود و امنیت اسرائیل برای ۲۵ سال آینده تضمین است. همان موقع حضرت آیت الله العظمی خامه ای در پاسخ به بیانیۀ اسرائیل فرمودند: من به شما اول می‌گویم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ دوم اینکه در این دوره ایران روح مبارزه و جدیت و جهاد را حفظ خواهد کرد شما هر لحظه نگران خواهید بود و در ۲۴ آذر ۱۳۹۵ نیز در دیدار رمضان عبدالله این جمله را تکرار کردند و گفتند: رژیم صهیونیستی همچنانکه قبلاً گفته‌ایم به شرط مبارزۀ همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها در ۲۵ سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت.

حالا پس از گذشت چند سال به وقوع پیوستن این رصد دقیق تحولات منطقه و به تعبیری پیش گویی رهبر ایران با سرعت فوق العاده در انجام است به گونه ای که مسئولان ارشد این رژیم غاصب و کودک کش به اذعان خود در حال فروپاشی هستند و دنیا شاهد آن گشته که صهیونیست ها با عملکرد خود برای نابودی مسابقه گذاشته و هر روز به فروپاشی نزدیک تر می شوند.

از این رو خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در یک بسته خبری تحولات و خبرهای چند روز اخیر را بررسی کرده تا بار دیگر بر نزدیکی فروپاشی و وعده الهی و آنچه در فرمایشات دقیق رهبر معظم نظام جمهوری اسلامی ایران آمده است، صحه گذارد.

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

دوره جدید تنش ها و پاسخ داندان شکن

دور جدید تنش و بحران در فلسطین اشغالی با یورش نظامیان صهیونیست در بامداد روز چهارشنبه به مسجدالاقصی و ضرب و شتم شدید معتکفین و نمازگراران آغاز شد. در این بین دهها راکت بعد ازظهر دیروز از جنوب لبنان و غزه به سمت مناطق اشغالی شلیک شد و رژیم صهیونیستی نیز با توپخانه و جنگنده مناطقی در لبنان و غزه را هدف قرار داد.

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

مسجدالاقصی تنها نیست

هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان شامگاه پنجشنبه نسبت به تجاوزات مکرر نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به مسجدالاقصی هشدار داد و گفت: هتک حرمت به مقدسات ما و تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن مسجدالاقصی، منطقه را شعله‌ور خواهد کرد، صهیونیستها باید بدانند که مسجدالاقصی تنها نیست و میلیونها مسلمان آمده هستند به خاطر این مکان مقدس، جان بدهند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله نیز ابراز کرد: مقاومت در لبنان بر سر وعده خود است، هر گونه تجاوز اسرائیل به لبنان؛ چه نظامی باشد یا امنیتی و در هر نقطه‌ای باشد و فرقی ندارد که شهروند لبنانی را هدف قرار دهد یا فلسطینی یا هر کس دیگر، حزب الله قطعا به سرعت پاسخ خواهد داد.

پس از حمله موشکی اسرائیل به بخش هایی از خاک مقدس فلسطین، محور مقاومت پاسخ شرارت های صهیونیست ها را داد و هیمنه پوشالی گنبد آهنین را بار دیگر زیر سوال برد، جوانان فلسطینی به دنیا و تمام استکباران عالم خصوصاً اسرائیل یادآوری کردند که انتفاضه سنگ پایان یافت و امروز جواب با موشک های ساخت جوانان مومن و انقلابی فلسطین خواهد بود.

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

راکت های مقاومت بر فراز اسرائیل

گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه راکت شلیک کردند.

منابع ویژه المیادین اعلام کردند که هماهنگی کاملی میان گروه‌های مقاومت در غزه و اتاق عملیات محور مقاومت در منطقه وجود دارد.

المیادین اعلام کرد که گروه‌های مقاومت فلسطینی تعداد زیادی موشک‌های دوربرد در اختیار دارند که تا کنون از آن استفاده نکرده‌اند.

سخنگوی گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز اعلام کرد که بُرد موشک‌هایی که گروه‌های مقاومت تا کنون استفاده کرده‌اند بیش از 7 کیلومتر نبوده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد که پدافند هوایی این گردان‌ها با شلیک موشک‌های زمین به هوا با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان غزه مقابله کرده‌ است.

تعداد بازدید : 0

راکت های جوانان محور مقاومت در فلسطین آغاز یک حرکت برای پایان سال ها تجاوز و طغیان است و همانگونه که رهبر معظم ایران حضرت آیت الله العظمنی خامنه ای فرمودند اسرائیل 25 سال را نخواهد دید و امروز تنها هشت سال از آن وعده گذشته و دنیا شاهد فروپاشی رژیم غاصب و البته مهاجرت شهرک نشینان و ساکنان سرزمین اشغال شده ای است که یهودیان ساکن آن شده اند.

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

انقلاب موشک نوید آزاد سازی کامل اراضی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی با صدور بیانیه‌ای، با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، از دلاورمردی مجاهدان فلسطینی در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها، تجلیل کرد. 

در این بیانیه با تاکید بر اینکه دیگر انتفاضه سنگ پایان یافته و زمان انقلاب موشک و استفاده از روش‌های جدید فرا رسیده، آمده است، تحولات بزرگ در کنار آمادگی بالا در صفوف مقاومت فلسطین، بشارت‌های خوبی است که ما را به نزدیک بودن آزادسازی کامل اراضی فلسطینی امیدوار می‌کند.

جنبش نجبای عراق با مخاطب قرار دادن کشورهای منطقه نیز گفت: «از حکومت‌های منطقه نیز می‌خواهیم در محاسباتشان بازنگری کنند؛ به‌ویژه که اکنون در مرحله‌ای پیشرفته از مواجهه با این رژیم موقت، همه حباب‌های قدرت پوشالی آن کنار رفته و به رژیمی متزلزل در همه عرصه‌ها تبدیل شده است.»

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

40موشک، آژیر خطری برای صهیونیست ها و زنگ شادی در دل مسلمانان فلسطین

صبح (جمعه، هفتم آوریل) شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد که شب گذشته ۴۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های اشغالی شلیک شد.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، این تلویزیونی عبری‌زبان در صفحه توئیتری خود نوشت: «۴۰ موشک در طول شب به سمت جنوب شلیک شد».

رسانه‌های محلی نیز گزارش دادند که پس از تجاوز رژیم اشغالگر، گروه‌‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه راکت شلیک کردند.

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

مقاومت و راکت های جوانان مقاومت، دلهره بر جان فرماندهان صهیونیست انداخت

«لیعزر شکیدی» فرمانده اسبق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» اسرائیل تاکنون با چنین تهدید موجودیتی مواجه نبوده است.

بنابر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل از مصاحبه‌ای که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت، (جمعه)، آن را منتشر کرده است، فرمانده اسبق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت: «ابدا و حتی در سخت‌ترین شرایط، مانند امروز احساس نمی‌کردم که ما در برابر یک تهدید موجودیتی قرار گرفته‌ایم. من در جسم و جانم حسی دارم که قبلا تجربه‌اش نکرده‌ام. من این حس را در نزد اکثریت همکارانم احساس می‌کنم.»

الیعزز شکیدی ادامه داد: «در طول زندگی‌ام در برابر دشمنان خارجی دفاع کرده‌ام؛ اما هیچگاه مانند وضعیت فعلی احساس نکرده بودم که در معرض تهدید قرار دارم. وضعیت امروز کاملا متفاوت از چیزی است  که در دوران عدم توافق درباره رویکرد و شیوه شاهد آن بودم، به همین دلیل ترس من تا این حد عمیق است.»

شکیدی افزود: این اولین بار است که از تصمیماتی که اتخاذ می‌شود، خیلی می‌هراسم؛ تصمیماتی که یا اتخاذ می‌شوند یا در آینده اتخاذ خواهند شد و به نفع اسرائیل و مردم نخواهند بود.

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

قدرت بازدارندگی اسرائیل از بین رفته است

یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم پس از شلیک موشک از نوار غزه و لبنان از بین رفته است.

به نوشته وبگاه العهد، این منبع به وب سایت عبری‌زبان والا گفت: «اگر تا به حال این ترس وجود داشت که بازدارندگی اسرائیل در حال فرسایش است، در دو روز گذشته مهری تأییدی بر این نگرانی‌ها زده شد.»

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

اسرائیل باز هم به غزه تعرض کند، پاسخ مستقیم می دهیم

یک منبع در گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه، بعدازظهر (جمعه)، در گفت‌و‌گو با شبکه «الجزیره» به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

منبع مذکور که اشاره‌ای به نام او نشده، گفت: «پاسخ به تجاوز اسرائیل در چارچوب قواعد درگیری صورت گرفت؛ قواعدی که به اشغالگران اجازه نمی‌دهد پا را فراتر بگذارند.»

وی در ادامه هشدار داد: «چنانچه اسرائیل مجددا به غزه تعرض کند، مستقیما به آن پاسخ داده خواهد شد. مقاومت تحولات میدانی به‌ویژه در قدس و مسجدالاقصی را دنبال می‌کند.»

و حالا باز یک نمایش تکراری از مدعیان حقوق بشر به اجرا در آمده است، آنها که سال ها شاهد مظلوم کشی و کودک کشی فلسطینیان هستند و سکوت می کنند چون شاهد قوت گرفتن کودکان دیروز هستند و به نظاره فروپاشی اسرائیل در آمده اند، مهر سکوت را شکسته و خواهان آرامش طرفین و آتش بس شده اند و از سوی تعرض صهیونیست ها را دفاع از خود نامیده اند.

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

مدعیان حقوق بشر از خواب بیدار شدند

وزیر خارجه انگلیس به تنش ها در فلسطین و اسرائیل واکنش نشان داد و گفت: از همه می‌خواهیم تنش را کاهش دهند و به وضعیت موجود در اماکن مقدس در بیت‌المقدس احترام بگذارند و از اقدامات تحریک آمیز خودداری کنند.

نیروی صلح بان سازمان ملل(یونیفل) روز جمعه در بیانیه‌ای در این زمینه گفت: اقدامات 24 ساعت گذشته خطرناک است و خطر افزایش یک تنش جدی را به دنبال دارد. ما از همه طرفها می‌خواهیم که همه اقدامات تنش آمیز خود را در خط آبی متوقف کنند. 

اما در مقابل کشورهای اسلامی حمله به بیت المقدس را محکوم و تحرکات اسرائیل را موجب تنش افزایی بیشتر دانستند که عواقب شومی را برای صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی در بر خواهد داشت.

آتش راکت ها نوید آزادی قدس را می دهد

نماز جمعه این هفته هم در بیت المقدس برگزار شد

به نقل از المیادین، ده‌ها هزار تن از مردم فلسطین برای اقامه نماز جمعه خود را به مسجدالاقصی رساندند.

به نقل از الجزیره، نیروهای پلیس رژیم‌صهیونیستی ۱۵ تن از نمازگزاران فلسطینی را در مسجدالاقصی بعد از نماز جمعه، به بهانه دردست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهای حامی مقاومت فلسطین، بازداشت کردند.

از ساعتی قبل، ده‌ها هزار تن از مردم فلسطین برای اقامه نماز جمعه خود را به مسجدالاقصی رساندند.

نماز جمعه امروز مسجدالاقصی با حضور هزاران فلسطینی در شرایطی برگزار می‌شود که نظامیان صهیونیست از صبح امروز به صورت گسترده در این منطقه مستقر شده‌اند.

همچنین شعارهای ده‌ها هزار نمازگزار فلسطینی در صحن‌های مسجدالاقصی در حمایت از مقاومت فلسطین طنین‌انداز شد. نمازگزاران پرچم‌های گروه‌های مقاومت فلسطین را در این مکان مقدس برافراشتند.

به زودی در قدس نماز می خوانیم...

حمله راکتی جوانان سرزمین فلسطین، قبله اول مسلمانان بار دیگر به دنیا نشان داد، دوران بزن دررو تمام گشته و گنبد آهنین امروز نه در برابر موشک های سجیل و ابابیل بلکه در برابر راکت های دست ساز جوانان مقاومت نیز گنبد پنبه ای بیش نیست و به زودی همۀ مسلمانان نمازشان را در بیت المقدس اقامه خواهند کرد. 

أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؛ این وعده الهی است که مسلمانان برای آن لحظه شماری می کنند و شیاطین صهیونیست خود برای رسیدن به آن عجله دارند و به صحنه آمده اند.

ارسال نظرات