۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۳۲۴۰۱

میزبانی از ۶۵ گروه در برنامه‌های حرم‌شناسی حرم حضرت معصومه

میزبانی از ۶۵ گروه در برنامه‌های حرم‌شناسی حرم حضرت معصومه
حجت الاسلام انصاری با اشاره به میزبانی از ۶۵ گروه در برنامه‌های حرم‌شناسی، گفت: تور‌های حرم شناسی از ۲۸ اسفند تا پایان فروردین هر روز برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا انصاری در گفت و گویی خبری اظهار کرد: به همت واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ویژه برنامه «حرم شناسی» از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان فروردین ماه در این آستان مقدس برگزار ‌می شود.

وی افزود: این برنامه به منظور شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها و زیارت با معرفت، آشنایی با مراجع، علمای مرحوم، شهدای شاخص و مشاهیر مدفون در حرم و آشنایی با تاریخچه صحن ها، شبستان ها، رواق ها، مساجد و معماری حرم مطهر برگزار می شود.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: اجرای برنامه حرم شناسی هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۶ با حضور کارشناسان خدمات فرهنگی حرم مطهر برگزار می شود و تا پایان ۱۴ فروردین ماه ۶۵ برنامه حرم شناسی با میانگین ۲۰ نفر در این تورها شرکت کرده اند.

گفتنی است، در سال ۱۴۰۱ نیز واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت در مجموع ۱۲۸ گردش حرم شناسی را در مناسبت های مختف برای ۴ هزار و ۶۲۳ نفر از زائران برگزار کرده است که مورد استقبال زائران قرار گرفته بود.

ارسال نظرات