۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۷۳۲۴۲۶
رئیس میز قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی:

کتب قرآنی پرفروش ترین آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هستند

کتب قرآنی پرفروش ترین آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هستند
حجت الاسلام عیسی زاده با اشاره به ابراز نیازمندی شدید مراکز قرآنی کشور به تولیدات قرآنی گفت: کتب قرآنی پرفروش ترین آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هستند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عیسی زاده رئیس میز قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی کریم طی سخنانی در مراسم رونمایی از جدیدترین آثار مکتوب و دیجیتال پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم با اشاره به همکاری های میز قرآن با سایر مراکز قرآنی کشور تصریح کرد: تمام مراکز در این دیدارها ابراز نیازمندی شدید به تولیدات پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم داشتند.

وی افزود: باید زمینه معرفی دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی به سایر مراکز و مجموعه های علمی فراهم شود و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش علوم قرآنی و علوم انسانی وزارت علوم می تواند در این زمینه نقشی مهمی را داشته باشد.

رئیس میز قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قرآن دارای مفاهیم کاربردی است گفت: این مفاهیم باید در اختیار عموم و بویژه نخبگان قرار گیرد و می تواند بسیار راهگشا باشد.

وی با اشاره به استقبال گسترده از بزرگترین فرهنگ نامه سبک زندگی قرآنی تولید شده توسط پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم گفت: این فرهنگنامه در عرصه های مختلف و تاکنون در بیش از 40 جلد منتشر شده و 20 جلد هم در دست انتشار است که امروز پرفرورش ترین آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است.

ارسال نظرات