۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۳۲۴۷۰
آیت الله میرباقری:

مراسم باشکوه شب های قدر نشانه شکست شیطان است

مراسم باشکوه شب های قدر نشانه شکست شیطان است
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) صبح روشن عالم است بیان کرد: اگر در سایه امام علی(ع) حرکت کنیم حقایق برای ما روشن شده و از شیطان در امان خواهیم بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله محمدمهدی میرباقری در مراسم احیای دومین شب قدر در مسجد مقدس جمکران طی سخنانی اظهار کرد: مهمترین نقشه شیطان جدا کردن مومنان از اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه غیر از قرآن و اهل بیت(ع) نسخه شفابخش دیگری در دنیا وجود ندارد گفت: از اول تا آخر قرآن وصف امیرالمومنین(ع) است و خود امام علی(ع) اعظم و اکبر آیات خداوند است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) صبح روشن عالم است، بیان کرد: اگر در سایه امام علی(ع) حرکت کنیم حقایق برای ما روشن شده و از شیطان در امان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر کسی از امام جدا شود در عالم گم شده و عبادات او فایده ای ندارد، افزود: صراط مستقیم و باب الله فقط یک طریق است و همه باید از این مسیر به خداوند برسند.

آیت الله میرباقری با اشاره به اینکه شب قدر فرصتی برای تصمیم گیری های بزرگ است، اظهار کرد: امشب از خداوند بخواهیم که هیچگاه از چراغ هدایت و آیه ها و نشانه های الهی در عالم فاصله نگیریم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه برپایی مراسم های با شکوه شب قدر در اقصی نقاط ایران اسلامی نشانه شکست شیطان است، ادامه داد: امیدواریم که زینت هایی که شیطان در دنیا جلوه می دهد ما را فریب ندهد.

ارسال نظرات