۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۳۲۴۹۱
تشکل اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در بیانیه ای؛

امنیت جهان اسلام به حضور آگاهانه مردم در تجمع روز قدس بستگی دارد

امنیت جهان اسلام به حضور آگاهانه مردم در تجمع روز قدس بستگی دارد
تشکل اسلاتید اعلام کرد: امنیت جهان اسلام و به ویژه ایران به حضور آگاهانه در تجمع روز قدس بستگی دارد و شرکت در راهپیمایی، امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب را تضمین می کند.

به گزارش  سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که مشروح آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان.... را به عنوان «روز قدس» انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفرخواستاریم»۰ (امام خمینی قدس سره)صحیفه امام,ج۹,ص۲۶۷

یک بار دیگر، روز قدس فرا رسید، روزی که روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز مقابله ملت های مظلوم با قدرتهای ظالم و نقشه های آنها است.

امروز روز قدس، جهانی شده است و دیگر مخصوص ایران نیست، حتی اختصاص به ملت‌های اسلامی نیز ندارد، بلکه آزادگان جهان نیز هم‌صدا با امت اسلامی ،نفرت خویش را از رژیم کودک کش صهیونیستی ابراز می دارند و بر این باورند که تنها راه حل مساله فلسطین،بازگشت فلسطینی ها به سرزمین های خود و اخراج صهیونیست‌های غاصب از آنجا می باشد.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) و لیالی مبارک قدر، همگان را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده و بر نکات زیر تأکید می ورزد:

۱_دشمن برای آن که رژیم سفاک و خون ریز اسرائیل را از مخمصه نجات بدهد به دنبال ایجاد تفرقه در میان ملت های مسلمان و به نحوی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است, بحمدالله ملت های مسلمان و آزادگان عالم دیگر فریب این گونه نیرنگ ها را نمی خورند و با تأکید بر مقاومت،به مبارزه با صهیونیسم اشغالگر ادامه می دهند.

۲_امنیت جهان اسلام و به ویژه کشور عزیزمان ایران به حضور آگاهانه در تجمع روز قدس بستگی دارد، از این رو هر یک از ما که روز قدس در راهپیمایی شرکت می کنیم به واقع، امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب را تضمین کرده ایم.

۳_طرح مسأله شیعه و سنی که یکی از حربه های نخ‌نما شده مستکبران در برابر مسلمانان برای ایجاد تفرقه و رسیدن به اهداف پلیدشان بوده است، دیگر نمی تواند خللی درصف متحد ملت‌های مسلمان ایجاد نموده و اراده ی جبهه مقاومت را سست نماید. امروز سستی را به وضوح می توان در جمعیت بحران زده صهیونیست‌های غاصب مشاهده کرد که هرروز درگیر اختلافات عمیق داخلی هستند و براعتراضاتشان به کابینه جدید رژیم صهیونیستی افزوده می شود و آثار رو به اضمحلال رفتن این خانه عنکبوت را جهانیان نظاره می کنند.

۴_ از یکایک مردم فلسطین به ویژه مبارزانی که دست از جهاد نکشیده‌اند و دیروز با سنگ و امروز با موشک برمبنای«واعدوالهم مااستطعتم من قوه» با دشمن غدار صهیونیستی دست و پنجه نرم می کنند،تقدیر می کنیم و معتقدیم حمایت‌های مؤمنانه جمهوری اسلامی ایران به رهبری داهیانه رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)، مایه دلگرمی ملت مظلوم فلسطین است و از طرف دیگر الگویی مناسب برای دیگر ملتها ی آزاده در آزادسازی قدس می باشد.

۵_دست و پا زدن های اخیر رژیم صهیونیستی درحمله کورکورانه به نمازگزاران مسجد الاقصی و حمله به لبنان و سوریه را محکوم نموده و آن را از روی ضعف و انفعال رژیم غاصب می دانیم و معتقدیم خون پاک شهدای گرانقدر جبهه مقاومت و حضور آگاهانه ی مردم مؤمن و روزه دار در راهپیمایی جهانی قدس به نتیجه خواهد رسید و جهان به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی یعنی اسرائیل غاصب خواهد بود.«ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم».

دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ۱۴۰۲/۱/۲۲
برابربا۲۰رمضان المبارک ۱۴۴۴

ارسال نظرات