۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۳۲۵۰۸

استقبال ۴۰۰ معتکف از اعتکاف رمضانیه مسجد مقدس جمکران

استقبال ۴۰۰ معتکف از اعتکاف رمضانیه مسجد مقدس جمکران
اعتکاف دهه پایانی ماه رمضان در مسجد مقدس جمکران در حال برگزاری است که طی آن ۴۰۰ نفر از سراسر کشور و همچنین شیعیان غیر ایرانی در این آیین عبادی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مساجد برگزاری مراسم اعتکاف است اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان مسجد مقدس جمکران همانند سال‌های گذشته اعتکاف دهه پایانی این ماه مبارک را بر اساس سنت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان از بیستم رمضان در مسجد مقدس جمکران آغاز شده است بیان کرد: ۴۰۰ معتکف خواهر و برادر در مسجد مقدس جمکران حضور دارند که معتکفین از استان‌های تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمان و... هستند و همچنین میزبان برخی معتکفین از کشورهای هند و پاکستان هستیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: همه روزه برنامه‌های فرهنگی شامل مناجات خوانی، سخنرانی، حلقه‌های معرفت، پاسخ به سوالات دینی و اعتقادی، ترتیل خوانی قرآن کریم و... ویژه معتکفین در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات