۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۳۲۵۴۶
آیت الله سعیدی در گفت‌وگو با رسا تشریح کرد؛

چرایی عقب نشینی صهیونیست‌ها از شعار «از نهر تا بحر»

چرایی عقب نشینی صهیونیست‌ها از شعار «از نهر تا بحر»
امام جمعه قم در حاشیه راهپیمایی روز قدس بازتابهای این حرکت جهانی را متنوع دانست و با اشاره به شعار از نهر تا بحر رویای اشغالگران را تصاحب تمام سرزمینهای اسلامی معرفی کرد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روز قدس را یک روز قرآنی، سیاسی و دینی دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس ریشه در آیات قرآن دارد.

وی با اشاره به حدیث «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» از امیرمؤمنان، تصریج کرد: مردم در روز قدس در راهپیمایی شرکت می کنند تا با امت پیش قدم در مبارزه با اشغالگران قدس یعنی ملت مظلوم فلسطین و لبنان همراهی کنند؛ حرکت جهانی روز قدس بازتاب های زیادی در جهان و منطقه داشته است که یکی از آن ها عقب نشینی های اشغالگران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شعار رژیم صهیونیستی از نهر تا بحر بود تا همه منطقه اسلامی را تصاحب کنند، اظهار داشت: به برکت جان فشانی امت اسلامی اسرائیل از شعار خود در عمل دست کشیده است هر چند که زبانی ادعای آن را دارند و درگیر مشکلاتی شده اند که اصلا به شعار خود نتوانند عمل کنند.

امام جمعه قم در پایان با تشریح مشکلات درونی و بیرونی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس در انزوا و تنفر جهانی است و در درون نیز دچار انسداد شده است و خود اسرائیلی ها نیز علیه رژیم نامشروع قیام کرده اند.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات