۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۳۲۵۴۹
آیت الله فاضل لنکرانی در گفت‌وگو با رسا:

هسته مقاومت در دنیا روز به روز قوی‌تر می‌شود

هسته مقاومت در دنیا روز به روز قوی‌تر می‌شود
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با ابراز امیدواری برای از بین رفتن دولت جنایتکار و کودک کش صهیونیستی، گفت: هسته مقاومت در دنیا روز به روز در حال قوی‌تر شدن است.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی، گفت: مردم مسلمان و روزه دار در ایران و غیر ایران بر اساس یک وظیفه شرعی، انسانی و اجتماعی، روز قدس را که از یادگارهای امام بزرگوار و مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است با حضور پرشکوه خود گرامی می‌دارند.

وی ادامه داد: امروز اسرائیل بزرگ‌ترین دشمن اسلام است؛ چرا که به دنبال هدم و نابودی اسلام است.

آیت الله فاضل لنکرانی دشمنی اسرائیل با اسلام را مهم‌ترین دلیل مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی دانست و ابراز داشت: مقابله با این رژیم غاصب در انقلاب ما یک شعار سیاسی محض نیست؛ بلکه شعاری برخاسته از تکلیف دینی است و مردم متدین و انقلابی هم به تکلیف دینی شان عمل می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مردم هر سال با حضور با شکوه‌تر، قوی‌تر و مصمم‌تر به خیابان‌ها آمده‌اند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه هسته مقاومت در دنیا روز به روز در حال قوی‌تر شدن است خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی شاهد از بین رفتن این رژیم جنایتکار کودک کش که آرزوی همه مسلمان هاست، باشیم.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات