۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۷۳۲۶۵۲
امام جمعه پردیس:

بیانات رهبری درباره حجاب دفاع از مردم است

بیانات رهبری درباره حجاب دفاع از مردم است
حجت الاسلام حسینی گفت: طبیعی است که حاکمیت برای دفاع از مردم، وظیفه دارد با چنین سناریوهایی مقابله کند و رهبری در این راستا، کشف حجاب را حرام سیاسی معرفی کنند.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی با بیان اینکه سرویس‌های امنیتی و رسانه‌های ضد انقلاب از برجسته‌سازی و ترویج کشف حجاب، دنبال ایجاد فرصت برای غرب، برای تحریم و فشار بیشتر به مردم ایران هستند گفت: طبیعی است که حاکمیت برای دفاع از مردم، وظیفه دارد با چنین سناریوهایی مقابله کند و رهبر حکیم انقلاب در این راستا، کشف حجاب را حرام سیاسی معرفی کنند.

وی افزود: باید توجه داشت تمام زنانی که کشف‌حجاب می‌کنند، در حال مبارزه سیاسی علیه جمهوری اسلامی نیستند، زیرا بسیاری از این بانوان ایرانی، تعلقات معنوی، مذهبی، وطن‌دوستی و میهن‌پرستی دارند و اگر از پشت‌پرده سیاسی و امنیتی ترویج و طراحی کشف حجاب آگاه شوند، حتماً با آن همراهی نخواهند کرد.

امام جمعه پردیس با اشاره به تورم‌ها و گرانی‌های اخیر کشور افزود: امروز یکی از موارد دیگری که به شدت مردم را تحت فشار قرار داده، مشکلات معیشتی و تورم است و لازم است مسئولان برای عملیاتی کردن شعار سال پای کار آمده و قوای سه گانه همکاری حقیقی با همدیگر داشته باشند تا با مشارکت مردم در رشد تولید و مهار تورم برنامه‌ها مفصلی انجام شود.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به اینکه استغفارات عملی یکی از عبادت‌های عظیم الهی در شب‌های قدر است و از جمله کفاره‌های گناهان بزرگ، به فریاد بیچاره و مظلوم رسیدن و تسلّی دادن به افراد غمگین است اظهار داشت: عظمت شب قدر جبران کننده بیش از ۸۰ سال غفلت و این شب از هزار ماه برتر است.

ارسال نظرات