۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۷۳۲۷۳۷
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

قم‌هراسی به صورت جدی از سوی دشمن دنبال می‌شود

قم‌هراسی به صورت جدی از سوی دشمن دنبال می‌شود
آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه قم‌هراسی به صورت جدی از سوی دشمن دنبال می‌شود، جهت گیری انقلاب را به سمت عصر ظهور توصیف کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه قم هراسی از سوی دشمن به صورت جدی دنبال شده و تلاش می‌کنند که در نظر مردم دیدگاه منفی نسبت به قم ایجاد شود، بیان کرد: نیمه شعبان ظرفیت فوق العاده ای است که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت آن یک رویداد بزرگ را در عرصه بین المللی در قم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مسیر تحقق ظهور است، گفت: جهت گیری انقلاب به سمت عصر ظهور است و این مهم در بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با بیان اینکه مسؤولان مسجد مقدس جمکران وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند، اظهار کرد: باید نسبت به امام عصر(عج) شناخت و معرفت داشته باشیم؛ باید زائران در پرتو حضور در مسجد مقدس جمکران در کنار عشق و معرفت، شناخت بهتری نسبت به حضرت امام عصر(عج) داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترویج مباحث مهدویت نباید به نیمه شعبان منحصر شود، اضافه کرد: باید زیرساخت های لازم هر سال در مسجد مقدس جمکران تقویت شود و نقاط ضعف و قوت ارزیابی شده تا در سال های آتی مشکلات برطرف شود.

ارسال نظرات