۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۷۳۲۸۳۱
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کهک:

طرح رفع نقطه حادثه‌خیز محور قباد بزن- میم

طرح رفع نقطه حادثه‌خیز محور قباد بزن- میم
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کهک از مرتفع شدن نقطه حادثه‌خیز محور قبادبزن- میم خبر داد.

مجتبی مرادی کوشکی گفت: این پروژه در راستای رفع نقاط حادثه خیز محورهای جاده‌ای شهرستان کهک و در قالب یک سری طرح‌های ترکیبی به‌صورت امانی- پیمانی اجرا گردید.

وی ادامه داد:با عنایت به مطالعات صورت گرفته و بررسی‌های میدانی، طرح رفع این نقطه حادثه‌خیز در قالب تعریض قوس به عرض سه متر، تعریض و ایمنی سازی یک دستگاه پل به عرض چهار متر، اصلاح شیب شیروانی، نصب علائم و تجهیزات ایمنی، خط‌کشی و... در دستور کار قرار گرفت.

مرادی کوشکی با یادآوری این مطلب که تمامی اقدامات مشروحه فوق به‌طور امانی صورت گرفته گفت: همچنین طی طرحی پیمانی، نسبت به اجرای روکش آسفالت در این محور و قطعه فوق‌الذکر اقدام گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کهک در خصوص بازه زمانی اجرا و تکمیل طرح رفع نقطه حادثه‌خیز محور قبادبزن- میم نیز اظهار داشت: با توجه به موقعیت محورهای جاده‌ای شهرستان کهک که راه ارتباطی این شهرستان ییلاقی و مرکز تولید محصولات باغی به استان‌های قم و اصفهان هست و در ایام مناسبتی سال و تعطیلات پایان هفته از ترافیک چشمگیری برخوردار است، تسریع در اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.

مجتبی مرادی کوشکی ادامه داد: پس از پایان تعطیلات نوروزی و فراغت عوامل اجرایی اداره متبوع از فعالیت‌های طرح راهداری نوروزی، عملیات اجرایی این پروژه آغاز و طی ده روز تکمیل گردید.

وی در بخش دیگری از این خبر ضمن تشکر از تعامل کاربرانی که طی  اجرای پروژه از این محل تردد می‌نمودند، اظهار داشت: بی‌تردید صیانت از راه‌ها و ابنیه فنی نیازمند تعامل و همراهی تمامی کاربران محترم جاده‌ای و دیگر هم‌وطنان گرامی است.

مرادی کوشکی در خاتمه گفت: تردد در بین خطوط، خودداری از ترمزهای ناگهانی و بی‌مورد، تناژ مجاز( وسایل نقلیه حمل بار) و....ازجمله اقداماتی است که با لحاظ نمودن آن توسط رانندگان محترم و دیگر کاربران عزیز می‌توان در صیانت از راه‌ها و ابنیه فنی ساعی بود.

ارسال نظرات