۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۳۳۱۳۸
حجت الاسلام وحدتی آراسته عنوان کرد؛

ویروس کشف حجاب و تخریب خانواده خطرناک تر از ویروس کرونا!

ویروس کشف حجاب و تخریب خانواده خطرناک تر از ویروس کرونا!
مسئول ستاد پیشگیری؛شناسایی و درمان آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه کشور گفت: بدون شک مدیریت بحران کرونا از مدیریت بحران بی عفتی و بی حجاب در جامعه کم ارزشتر نیست.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام وحدتی مسئول ستاد پیشگیری؛شناسایی و درمان آسیب های اجتماعی حوزه های علمیه کشور با اشاره به اظهار نظر برخی وزرا، تعدادی از کارشناسان فرهنگ، متولیان امر در مورد فرهنگ اسلامی در ارتباط با ارزش های اسلامی گفت: تعدادی هستند که در خصوص ارزش های اسلامی و فرهنگی اظهار نظر می کنند بدون این که فردی از آنها سئوال کند که این اظهار نظرها را از کجا آورده اند؟ این نظرات سلیقه ای را از کجا آورده اند؟ با استناد به کدام قانون، آیه و روایات معصومین علیهم السلام، نظرات گهربار مراجع عظام تقلید چنین مطالبی را مطرح می کنند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه تعدادی از نمایندگان محترم مجلس در اوج حملات شبانه روزی دشمن در حاشیه ای امن سکوت اختیار کرده اند و عکس العملی نشان نمی دهند، نمایندگانی که قبل از انتخابات شعار حمایت از ارزش ها را بر طبل انتخابات خود می زدند در مقطع کنونی کجا به بهانه رای و انتخابات پیش رو سکوت کردند؟ مردم انقلابی استان قم از نمایندگان محترم مجلس به ویژه نمایندگان محترم شهر مقدس قم انتظار دارند پاسخگوی سوالاتشان باشند، سوال می کنم آیا مدیریت بحران کرونا از مدیریت بحران بی عفتی و بی حجاب در جامعه کم ارزشتر است؟

آیا ویروس بی حجابی خطرناک تر از ویروس کرونا نیست؟

مشاور فرماندهی انتظامی استان در امور روحانیون ابراز کرد: این اوج بی انصافی است که تاوان کوتاهی عده ای مسئول فرهنگی در کشور را مجموعه های خدوم و زحمتکش دیگری همچون نیروی انتظامی جواب بدهد.!

وی در ادامه افزود: بنده شاهد بودم که روحانیت معظم با محوریت استاد فرزانه حضرت آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه، پرسنل و نیروی انتظامی فرماندهی محترم فراجای استان قم برادر ارزشی سردار میرفیضی، زحمتکشان سپاه پاسداران مخصوصا فرماندهی محترم سپاه علی ابن ابیطالب برادر صدیق سردار موحد و تمامی همکاران در قرارگاه ۱۹ دی در استان قم، امام جمعه محترم ایت الله سعیدی دلسوزانه و شبانه روزی چه در بحران کرونا، چه در اغتشاشات و چه در موضوع بعد از فوت مهسا امینی در این جنگ ترکیبی و شناختی زحمت کشیدند.

مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی اشاره کرد: اینجا سوالی پیش می آید؟ چرا پرسنل انتظامی و امنیتی در برخورد با هنجار شکنان، افراد بد حجاب و بی حجاب کوتاهی می کند؟ جواب آن تنها چند جمله است، بی انصافی، قانون گریزی، حمایت نکردن تعدادی مسئول در دستگاه های متولی، عدم یا کوتاهی در اعمال قانون از طرف مجلس، وزارت کشور.

مسئول ستاد پیشگیری؛ شناسایی و درمان آسیبهای اجتماعی حوزه های علمیه کشور در ادامه بیان داشت: باید از نمایندگان مجلس پرسید که آیا کنترل وضعیت کرونا و رسیدگی به این بیماری منحوس، از مدیریت بحران بی عفتی و بد حجابی در جامعه ضرورت بیشتری دارد؟ چرا در زمان بحران کرونا همه کشور را بسیج کردید؟ همه مسئولان پای کار آمدند، برای این امر بخشنامه و آیین نامه های زیادی تدوین و صادر شد و یکپارچه و متحد بر این ویروس ناشناخته پیروز شدیم، به راحتی جلوی حضور افراد واکسن نزده و یا ماسک نزده در اماکن عمومی را برای حفظ سلامت مردم گرفتید و.. سوال است آیا سلامت اعتقادی، روحی، فرهنگی و قانون گریزی در جامعه مهم نیست؟ به گفته مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی استان قم؛ باید در برابر تعدادی افراد فریب خورده، جوانان نادان، افراد معاند، سلطنت طلب ها، مدیران نالایق و... در برابر بی عفتی ها و بی حجابی هایی که در جامعه مشاهده می شود با قدرت و اتحاد و همدلی ایستادگی کرد.

حجت الاسلام وحدتی در ادامه متذکر شد: آیا در چند سال اخیر کسی باور می کرد در شهرهای ما و حتی شهر مقدس قم خانمی کنار همسرش و یا خواهری بد حجاب و بی حجاب مشاده شود؟ اگر مسئولین به هوش نباشند، اگر خائنین شناسایی نشوند، اگر لیدرها و فضاهای مجازی کنترل نشود، اگر آموزش و فرهنگ سازی بصورت مساله ای مهم پرداخته نشود شک نکنید وضعیتی صد برابر بیشتر از این را مشاهده خواهیم کرد، و آن روز است که شرمنده امامین انقلاب، شهداء و خانواده های معظم انقلابی و شهدا خواهیم بود؛ چرا مسئولین صدای این خانواده ها را نمی شنوند که از بی بند و باریها گلایه و شکوه ها دارند؟ نگرانی ما چیست؟ آیا نگران عده ای مخالف نظام ارزش ها هستیم؟ به چه قیمتی و با چه پاسخی؟ ما باید نگران ارزش ها باشیم و در اجرای قانون جدی ورود پیدا کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: چرا قانونی به صورت ضرب العجل صادر نمی کنید؟ عده ای در کشور از دو قطبی شدن جامعه نگران هستند آنها کاملا غیر کارشناسانه صحبت می کنند. ما از وزرای فرهنگ و گردشگری انتظار داریم، ما از ریاست صدا و سیما انتظار داریم. و اینجاست که اگر با سرعت با این ناهنجاری ها برخورد نشود کشور با سرعت برق آسا و ناخواسته به سمت دوقطبی شدن پیش خواهد رفت.

مشاور فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: متاسفانه عده ایی در جامعه به معاندان لبیک گفته و به بی بندباری در جامعه دامن می زنند و عده ای فریب خورده نیز پشت سر آنها حرکت می کنند و اینجاست که فرماندهی مقتدر فراجا، سردار سرافراز سردار رادان با تمامی سمی پاشی های عده ای مثلا فرهنگ شناس بی سواد به میدان می آید و مقتدرانه دستور انقلابی صادر می کند که جا دارد از این حرکت انقلابی فرمانده فراجا صمیمانه قدردانی کنم.

مسئول ستاد پیشگیری شناسایی و درمان آسیبهای اجتماعی حوزه های علمیه کشور در ادامه با اشاره به این که مگر می شود نظام چیزی را تایید کند که قابل اجرا نباشد؟ ابراز کرد: حجاب دستور شارع مقدس، تاکید امامان و بزرگان و یک ضرورت اجتماعی و واجب است که خلاف آن و آسیب های پیرامون عمل نکردن به دستور الهی را در کشورهای غربی و دیگر کشور ها به خوبی مشاهده می کنیم.

حجت الاسلام وحدتی آراسته افزود: از رئیس جمهور محترم و جهادی که انصافا در تمام مسائل شبانه روزی زحمت می کشند، از قوه قضائیه که زحمت فراوانی می کشد انتظار داریم در این مورد مهم و اساسی با جدیت ورود کرده و عقب نشینی را از دستور کار خود بردارند و بدانند که هر جا عقب نشینی کردیم کاملا باختیم.

مسئول ستاد پیشگیری شناسایی و درمان آسیبهای اجتماعی حوزه های علمیه کشور در آخر ابراز کرد: از تمامی مسئولین دلسوز نظام، متولیان فرهنگ در کشور، مسئولین نطارتی خواهش می کنم باور داشته باشند که هر جا ما به فرمایشات و فرامین حکیم فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی که خداوند از عمر بنده بکاهد و بر عمر با برکت ایشان بیافزاید گوش داده و عمل کردیم پیروز شدیم.

ارسال نظرات