۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۷۳۳۳۰۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

نسل جوان و نوجوان ادامه دهنده راه شهدا باشند

نسل جوان و نوجوان ادامه دهنده راه شهدا باشند
حجت الاسلام هاشمی گفت: شهدا جان خود را تقدیم کردند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم و باید راه شهدا را ادامه داد و مراقب بود که از این مکتب دور نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان شهرستان رومشکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز اظهار داشت: شهدا الگوی بشریت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف افزود: نقش دختران و بانوان در طول تاریخ نقشی بی بدیل است.

وی بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و گفت: باید این مسیر ادامه پیدا کند و نسل جوان و نوجوان ما ادامه دهنده راه شهدا باشند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: دختران ما باید با تاسی از مکتب حضرت زینب(س) در این راه قدم بردارند و در برابر توطئه های دشمن آگاه باشند.

وی با اشاره به توطئه دشمن در راستای رواج بی حجابی و بدحجابی خاطرنشان کرد: باید آگاه بود که شهدا خون خود را تقدیم کردند تا امروز همه ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم و همه ما مرهون خون شهدا هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه تاکید کرد: باید مراقب بود که از مکتب شهدا دور نشویم.

حجت الاسلام هاشمی بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: حجاب حصاری محکم برای مراقبت از عفاف بوده و در سایه حفظ حجاب و عفاف توطئه های دشمن نقش بر آب است.

وی در پایان یاد و خاطره شهدای کارگر را گرامیداشت و عنوان کرد: شهدا همه جان خود را تقدیم کردند تا امروز فرزندان ما در سایه مکتب ایثار و شهادت برای آینده این مملکت نقش آفرینی کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات