۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۲
کد خبر: ۷۳۳۴۵۹
در دانشکده دین و رسانه؛

نشست نقد و بررسی برنامه «زندگی پس از زندگی» برگزار شد

نشست نقد و بررسی برنامه «زندگی پس از زندگی» برگزار شد
نشست علمی نقد و بررسی برنامه «زندگی پس از زندگی» با حضور تهیه کننده و مجری این برنامه در دانشکده دین و رسانه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست نقد و بررسی برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» با حضور تهیه کننده این برنامه عباس موزون برگزار در دانشکده دین و رسانه برگزار شد.

در این نشست علمی کمال اکبری رئیس دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما در ابتدای نشست با تشکر از حضور تهیه کننده برنامه زندگی پس از زندگی اظهار داشت: برنامه های خوبی به مناسبت ماه رمضان در رسانه ملی تولید شد و این برنامه از تولیدات موفق سیما بوده است.

وی با اشاره به گفتگوی خود با رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما از برنامه «زندگی پس از زندگی» به عنوان پربیننده ترین برنامه رمضانی سیما یاد کرد و تأکید کرد: بسیاری از برنامه سازان تصور می کنند که برنامه های نمایشی بیشترین مخاطب را دارند اما تأکید من همیشه بر روی برنامه های گفتگو محور است و این برنامه به خوبی نشان داد می توان با قالب گفتگو برای عموم جامعه برنامه تولید کرد و اثرگذار بود.

استاد دانشکده دین و رسانه با اشاره به اثرگذاری برنامه «زندگی پس از زندگی» در آحاد جامعه تصریح کرد: هیچکس قصد ندارد در همین نقطه ای که هست بماند از این رو نقد پربیننده ترین برنامه سیما هم ضروری بوده و تهیه کننده برنامه نیز از این امر استقبال می کند.

در این نشست علمی عباس موزون تهیه کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» پاسخگوی سؤالات حجج اسلام والمسلمین سیدحمید میرخندان استاد دانشگاه صدا و سیما، مهراب صادق نیا استاد دانشگاه ادیان و رضا محمدی شاهرودی کارشناس رسانه ملی قرار گرفت.

در پایان نیز حضار و دانشجویان سؤالات خود را از کارشناس و مجری برنامه زندگی پس از زندگی پرسیدند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
من چون از قبل از این برنامه ها تحقیقات در این زمینه ها داشتم و اطلاعات خوبی بدست آوردم با دیدن این برنامه هم لذت بردم هم دوست داشتم اطلاعات خودم را در اختیار کقای موذون بذارم با تشکر
0
0