۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۷۳۳۵۷۸
در مستند «در لباس سربازی»؛

حضور رهبری در خانه شهید شیرودی

حضور رهبری در خانه شهید شیرودی
مستند «در لباس سربازی» روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روزهای آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیرماه سال ۶۰ است.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، «در لباس سربازی» که روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روزهای آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیرماه سال ۶۰ است، هشتم اردیبهشت سالگرد شهادت شهید علی‌اکبر شیرودی منتشر شد. در این مستند ماجرای حضور آیت‌ الله العظمی امام خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی منتشر شده است.

در این مستند، برخی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و همچنین خاطرات شفاهی خود گفته‌ آیت‌ الله امام خامنه‌ ای از دوران دفاع مقدس برای نخستین بار منتشر شده است.«مسئولیت‌های نظامی آیت‌ الله العظمی خامنه‌ ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیماهای نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»، «ماجرای آزادسازی سوسنگرد» و... از موضوعاتی هستند که «در لباس سربازی» به آنها می‌پردازد.

ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی

مستند «در لباس سربازی» به همت مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای)، به‌مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و با همکاری شبکه‌ یک سیما و مؤسسه‌ی فرهنگی- هنری شهید آوینی تهیه شده است.

این مستند را اینجا مشاهده کنید.

ارسال نظرات