۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۳۳۶۶۴
معاون استاندار لرستان خبر داد؛

اعزام ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از لرستان به اردوی راهیان نور

اعزام ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از لرستان به اردوی راهیان نور
منعمی از اعزم ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از لرستان به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۶۰۰ نفر مرد و ۶۰۰ نفر بانوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مجید منعمی، ظهر امروز، در نخستین جلسه ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور در سال 1402، با اشاره به این سخن از رهبر معظم انقلاب که فرمودند «راهیان نور صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ی زمانی نیست؛ گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن‌را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند»، گفت: این نگاه باید به موضوع راهیان نور وجود داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اعزام دو هزار و ۲۰۰ نفر از لرستان در قالب کاروان‌های راهیان نور به منطقه «بازی دراز»، افزود: این کاروان ها در روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه جاری اعزام می شوند.

منعمی در ادامه خاطرنشان کرد: از این تعداد کاروان اعزامی از استان لرستان یک هزار و ۶۰۰ نفر مرد و ۶۰۰ نفر بانوان هستند.

وی با بیان اینکه این اعزام در قالب افتتاحیه کشوری منطقه عملیاتی «بازی دراز» در غرب کشور انجام خواهد شد، گفت: در این اردو ۳۶ هزار نفر در کل کشور حضور خواهند داشت.

منعمی بر ضرورت تشکیل قرارگاه راهیان نور در شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: فرمانداران به عنوان مسئول قرارگاه موضوعات مربوط به راهیان نور را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور حرکت اصیل انقلابی است و باید تلاش کنیم که در این حرکت عظیم و اساسی فرهنگی ذیل انقلاب اسلامی سهمی داشته باشیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات