۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۳۳۶۶۷
یادداشت؛

امام خمینی در حصر سایت جماران

امام خمینی در حصر سایت جماران
سایت خبری جماران که به خانه امن اصلاح طلبان بیشتر شبیه شده است، اخیرا با قلم حمید انصاری سعی در انحراف افکار عمومی و القاء بسته بودن فضای انتخاباتی بعد از رحلت امام را دارد.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، سایت جماران که به خانه امن اصلاح طلبان بیشتر شبیه است تا پایگاه نشر آثار حضرت امام خمینی قدس سره، اخیرا به بهانه انتشار اسناد و نمونه دست خط‌های حضرت امام، در انتخابات مختلف، با قلم حمید انصاری سعی در انحراف افکار عمومی و القاء بسته بودن فضای انتخاباتی بعد از رحلت امام را دارد.

از تحلیل های یک سویه در این متن و دروغ‌های آشکار در نتیجه گیری‌اش که بگذریم، این سوال را باید پاسخ بدهند که با چه سیاستی و با چه حقی بعد از گذشت این همه سال، این اسناد را دپو کرده و از نشر آن خودداری می‌کردند.

سؤال بعدی این است، طبق ادعای نویسنده، از بعد سال 1368، انتخابات در کشور، در دایره بسته بوده و نظارت استصوابی شورای نگهبان به حذف خیلی‌ها کمک نموده که این حذف شدگان می‌توانستند حضور حداکثری مردم را در پای صندوق ها رقم بزند.

از حمید انصاری به عنوان نگارنده این متن باید پرسید، مجلس ششم که بخش عمده نمایندگان آن دوره که در حال حاضر یا به خارج از کشور متواری شده اند یا رسما و عملا بلندگوی دشمن در رسانه های بیگانه مشغول فعالیتند، از فیلتر کدام شورای نگهبان رد شده اند؟!

یا انتخابات سال 76، که آغازگر بسیاری از بدبختی‌های ما در تمام حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود، از فیلتر کدام شورا رد شده اند؟! در این همه انتخابات در کشور که اتفاقا غالب آنها توسط هم پیالگیهای شما، مسندها و صندلی‌ها را اشغال نمودند، فضای بسته انتخابات در کشور وجود داشته؟

و اما نکته آخر، مربوط به خیانت سایت جماران در ارائه پیوست تحلیلی غلط به اسناد منتشر شده حضرت امام است. راوی تاریخی باید بی طرفی خود را در روایت داشته باشد تا متهم به تحریف تاریخ نشود.

سیدفخرالدین موسوی

ارسال نظرات