۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۳۳۷۵۵
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

ضرورت بازگویی دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

ضرورت بازگویی دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان
حجت الاسلام حسینی با اشاره به تبلیغات مسموم دشمن برای گمراهی نسل امروز، گفت: باید دستاوردها و پیشرفت های انقلاب بین نسل جوان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز، در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: جوانان سرمایه های انقلاب هستند.

امام جمعه بروجرد به پیشرفت های انقلاب در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: دشمن با تبلیغات مسموم به دنبال گمراهی نسل جوان و نوجوان و ضربه زدن به اصل نظام است.

وی بر ضرورت بصیرت افزایی بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی بین نسل جوان و نوجوان تبیین شود و آنان را در برابر فعالیت مسموم رسانه های غربی آگاه ساخت.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: جوانان ما از پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور خبر ندارند،  امروز در عرصه پزشکی پیشرفت‌های بزرگی داریم به صورتی که از کشورهای دیگر برای معالجه به ایران مراجعه می‌کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی جوانان آنچنان تحت تاثیر دشمنان هستند که چشمانشان را بر روی پیشرفت‌ها بسته‌اند زیرا اخبار مسموم را از رسانه های بیگانه و دشمنان دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی در پایان تصریح کرد: جوانان این مملکت فرزندان خودمان هستند و باید با آرامش و ملایمت آنها را امر به معروف و نهی از منکر کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات