۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۳۴۰۵۸
یادداشت؛

قصه زاکانی

قصه زاکانی
جریان مردمی انقلاب باید عدالت خواهی و مبارزه با فساد را این بار در وسط میدان خدمت و جهاد نشان دهد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، کسی نباید جرات کند با باندهای قدرت و ثروت در بیفتد. و الا راست و چپ روزگارش را سیاه خواهند کرد.

چقدر خوشحال هستند که به گمان آنها او هم آلوده شد و دیگر آدم سفیدی نیست که بخواهد جلوی آنها را بگیرد و عاقبت زاکانی باید به گونه ای باشد که درس عبرتی شود برای مبارزان با فساد.

‏چرا باید او با فساد راست و چپ دربیفتد وحالا بتواند در قامت یک شهردار موفق و انقلابی و سالم قلمداد شود.

این یعنی شکست گفتمان هایی که کار بزرگ بدون انجام فساد را محال می دانستند. زاکانی باید شکست بخورد و الا آنها خراب می شوند.

باید فساد تئوریزه شده و سیستماتیک را باخطای فردی خلط کرد. ‏این روزها در دو طایفه عروسی فساد زاکانی بر پا شده به گمان آنها دیگر کسی سالم نمانده که بتواند یقه آنها را بگیرد و مردم هم باید بپذیرند که فساد امر طبیعی است نورمالیزه کردن فساد دست آنها را باز می کند تا باز بتازند وحق مستضعفین و محرومین را بچاپند.

‏فرق است بین این دوتیتر (زاکانی خطای فردی کارشناس دفترش را برنتابید) تا (فساد در دفتر شهردار )

همه می دانند در تمام دستگاه ها احتمال اشکال، خطا، فساد، نفوذ و.... وجود دارد

‏اینکه شورای شهر برخاسته از جریان انقلاب نظارت را بخاطر هم جبهه ای بودن کنار نمی گذارد نعمت است هرچند نیاز به راهبردی جامع دارد که موجب بی انصافی و ناامیدی مردم نشود ولی اصل آن کمک به سلامت جریان مردمی انقلاب است که این بار از وسط میدان عمل پرچم خدمت و سلامت را باهم برافراشته نماید.

مهم این است که آیا اراده برخورد با آن وجود دارد یا اینکه از آن دفاع می شود و یا در درجه بدتر خط قرمز اعلام می شود. ‏ولی این اوضاع برای جریان انقلاب یک فرصت است ذره بین های تنظیم شده بر رفتار جریان انقلاب موهبت است تابیشتر و بیشتر دقت کنیم ازمواضع تهمت دوری کنیم و اثبات کنیم می شود مدیریت جهادی و انقلابی داشت ولی آلوده به فساد نشد و درصد خطاها و اشکلات راکم کرد و هرجا لغزشی بود خودمان پرچمدار مبارزه با آن شویم.

سخنی با هم رزمان

جریان مردمی انقلاب وارد عرصه ای شده که عبرت گرفتن از گذشته و مراقبت برای آینده اهمیت فراوانی دارد.

جریان مردمی انقلاب باید عدالت خواهی و مبارزه با فساد را این بار در وسط میدان خدمت و جهاد نشان دهد.

هیچکدام از ما معصوم نیستیم و همه در معرض وسوسه های شیطانی هستیم.‏ ضمن قدردانی از نظارت های مشفقانه و حتی غیر مشفقانه، نیاز به دقت های درونی بیشتری داریم پرچم مقدس آرمان خواهی را شهدا به امانت به ما سپرده اند و نگاهبانی ازاین امانت نیاز به مراقبت های افزون تری دارد مبادا فسادهای دیگران موجب شود خطاهای خودمان را کوچک بشماریم ...

ارسال نظرات