۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۳۴۱۸۰

دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با قائم مقام جامعه مدرسین

دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با قائم مقام جامعه مدرسین
اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت الله مقتدایی، قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت الله مقتدایی، قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

آیت الله مقتدایی در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در محل جامعه مدرسین انجام پذیرفت، بر استمرار فعالیت های این مجمع تأکید کرد و گفت: اهتمام مرحوم آیت الله مشکینی در تشکیل این مجمع بسیار مؤثر بود و زحمات بسیاری برای آن کشید.

قائم مقام جامعه مدرسین با بیان این مطلب که مجمع نمایندگان طلاب از ظرفیت مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: این مجمع باید خدمتگزار دین و حوزه بوده و نمایندگان نیز به طلاب و فضلا خدمت کنند.

همچنین در این جلسه رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز به ارائه گزارشی از برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه جدید، تشکیل کمیسیون ها و کارگروه های مجمع و سایر فعالیت ها پرداخت و گفت: این مجمع در راستای مطالبات رهبری، مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه قدم برداشته و نمایندگان طلاب نیز از روحیه جهادی مناسبی برخوردار می باشند.

ارسال نظرات