۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۷۳۴۳۵۱
آیت‌الله اراکی:

تا نابودی صهیونیست‌ها از جهاد و مقاومت دست نمی‌کشیم

تا نابودی صهیونیست‌ها از جهاد و مقاومت دست نمی‌کشیم
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم غزه، مجاهدان خط مقدم در جبهه‌های ایستادگی علیه صهیونیست‌ها و همه جهان استکبارند و همه آزادگان دنیا پشتیبان این مردم هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله محسن اراکی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در همایش جوانان مقاومت که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد خطاب به مردم غزه گفت: مطمئن باشید که دست بالا و نصرت از آن شماست، خدای متعال به سرعت یاری خود را بر شما نازل خواهد کرد، در جنگ علیه صهیونیست‌ها ایستادگی کنید و به پیش بروید.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: مردم غزه، مجاهدان خط مقدم در جبهه‌های ایستادگی علیه صهیونیست‌ها و همه جهان استکبارند و همه آزادگان دنیا پشتیبان این مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تا نابودی مستکبران و صهیونیست‌ها دست از جهاد و مقاومت بر نخواهیم داشت.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخشی از سخنان با بیان اینکه مقاومت مژده نصرت و فتح قریب است افزود: هرگاه که فتح ما به تاخیر بیفتد، در نتیجه آن است که در جبهه مقاومت آنچه را که باید بکنیم، نکردیم.

وی گفت: باید در جبهه مقاومت شرایط را با ایستادگی، جنگیدن و برای خدا، تحمل رنج کشیدن و یک دل بودن فراهم کنیم.

آیت‌الله اراکی با ذکر این نکته که جبهه مقاومت از آنچه در راه خدا می‌دهد نگران نیست اظهار داشت: اگر امروز در فلسطین شهید دادیم، این شهادت به معنی از دست دادن نیست، بلکه بر سرمایه افزودن است.

وی یادآور شد: مهمترین و خالص‌ترین نوع انفاق، تقدیم جان است، ما بهترین‌ها را در عرصه‌های جهاد تقدیم خدا کرده‌ایم.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: شهیدان ما در ایران، عراق و فلسطین، لبنان و افغانستان از بهترین‌ها هستند، نخستین خاصیت راه مقاومت ایثار است، اینکه در راه خدا آنچه داریم، بدهیم.

وی همچنین ایثار، احساس ترس و اندوه نکردن را دومین ویژگی راه مقاومت دانست و ادامه داد: جبهه مقاومت جبهه‌ای است که ترس در آن راه ندارد و فراوانی امکانات دشمن و مسلح بودن به بمب اتم و لشکر مجهز نیز اثری ایجاد نمی‌کند.

آیت‌الله اراکی ایمان و یقین به پیروزی را از دیگر ویژگی‌های جبهه مقاومت خواند و گفت: جبهه مقاومت همواره در حال افزایش است و باید بر عده و عده و کیفیت و توانایی‌هایش بیفزاید.

وی همچنین بیان کرد: یکی از مهمترین روش‌هایی که جبهه مقاومت باید در پیش گیرد، ایجاد ترس در دشمنان است‌.

گفتنی است، در آستانه ۲۲ اردیبهشت‌ماه دهمین سالروز شکل‌گیری لشکر فاطمیون، همایش بزرگ جوانان مقاومت به همت جبهه جهانی شباب المقاومه با حضور جوانانی از ۷۰ ملیت جهان در قم برگزار شد.

ارسال نظرات