۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۳۴۵۱۲

عضو فقهای شورای نگهبان از خبرگزاری رسا بازدید کرد

عضو فقهای شورای نگهبان از خبرگزاری رسا بازدید کرد
عضو فقهای شورای نگهبان با حضور در خبرگزاری رسا از بخش های مختلف آن بازدید و در جریان فعالیت های خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان ظهر امروز با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا از بخش های مختلف آن بازدید و در جریان فعالیت های خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.

در این دیدار مدیر عامل، سردبیر و دبیران سرویس های مختلف خبرگزاری رسا به ارائه گزارش هایی از عملکرد و فعالیت های بخش های مربوطه پرداختند که مورد توجه عضو فقهای شورای نگهبان قرار گرفت.

آیت الله حسینی خراسانی بعد از بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری رسا در نشستی که در سالن جلسات شهید دهقانی و با حضور خبرنگاران و اعضای خبرگزاری رسا برگزار شد، شرکت کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان ضمن بیان توصیه هایی مهم خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران،از تلاش ها و مجاهدت های مجموعه عوامل و دست اندرکاران خبرگزاری رسا در انعکاس دستاوردهای حوزه و روحانیت تقدیر کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان از خبرگزاری رسا بازدید کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری از نیروهای فعال خبرگزاری رسا به عنوان عناصری انقلابی و افرادی جوان، کارآمد و برخوردار از روحیه انقلابی برای پیش برد اهداف انقلاب و حوزه های علمیه یاد کرد.

در ابتدای این نشست صمیمی حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا ضمن تقدیر و تشکر از حضور آیت الله حسینی خراسانی در مجموعه خبرگزاری رسا، به تبیین فعالیت های رسانه ای این مجموعه و مسائل روز جامعه پرداخت.

به زودی مشروح سخنان آیت الله حسینی خراسانی منتشر خواهد شد.

برای مشاهده گزارش تصویری بازدید عضو فقهای شورای نگهبان از خبرگزاری رسا اینجا کلیک کنید.

ارسال نظرات