۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۷۳۵۰۵۳
رئیس جامعه المصطفی:

تدوین چشم‌انداز بین‌الملل مجمع نمایندگان طلاب ضروری است

تدوین چشم‌انداز بین‌الملل مجمع نمایندگان طلاب ضروری است
رئیس جامعه المصطفی با بیان اینکه مجمع نمایندگان طلاب باید چشم انداز بین الملل داشته باشد، گفت: ما می توانیم در زمینه های گوناگون، همکاری های خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین عباسی در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های جامعه المصطفی در زمینه های گوناگون علوم اسلامی و انسانی و همچنین پذیرش طلاب از کشورهای گوناگون و استقبال از برنامه های بلندمدت المصطفی پرداخت.

وی خطاب به هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب گفت: این مجمع باید چشم انداز بین الملل داشته باشد و ما می توانیم در زمینه های گوناگون، همکاری های خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

همچنین در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب، خواستار همکاری با جامعه المصطفی و ایجاد کارگروه بین الملل شد و گفت: با ایجاد رابطه و کارگروهای تشکیل شده می توان در تمام زمینه های علمی و فرهنگی، هم اندیشی و همفکری داشته باشیم.

ارسال نظرات