۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۳۵۱۰۹

جشن روز دختر با عنوان «مثل معصومه» در جامعه الزهرا برگزار شد

جشن روز دختر با عنوان «مثل معصومه» در جامعه الزهرا برگزار شد
جشن روز دختر با عنوان «مثل معصومه» ویژه اعضای انجمن خانواده جامعه الزهرا با حضور طلاب متأهل و فرزندان دخترشان برگزار شد.

 به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم راضیه طالبیان در گفت و گویی، از برگزاری جشن روز دختر با عنوان «مثل معصومه» ویژه اعضای انجمن خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور طلاب متاهل و فرزندان دختر ایشان خبر داد.

کارشناس مسئول اداره امور خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان و رسانه‌های معاند در حوزه زنان و دختران، برگزاری مراسم باشکوه روز دختر به منظور ایجاد شور و نشاط بیشتر با رویکرد هویت‌سازی برای دختران از ضروریات است.

طالبیان با تاکید بر فرهنگ دیرینه اسلام در تکریم دختران و زنان، گفت: مناسبت‌های مختلف می‌تواند بهترین عامل برای تبیین جایگاه ارزشمند دختران و زنان باشد.

وی ضمن تاکید بر تقویت صمیمیت بین مادر و دختر، ایجاد روحیه نشاط و شادابی طلاب و فرزندان ایشان با برپایی محفل شاد و جذاب، آشنایی فرزندان طلاب با یکدیگر، تقویت انگیزه فرزندان دختر طلاب جهت تحصیل در مجموعه را از اهداف برگزاری این جشن برشمرد.

کارشناس مسئول اداره امور خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه، گفت: این جشن با همکاری و همراهی اعضای فعال انجمن خانواده در دهه کرامت برگزار شد.

وی در تشریح جزئیات مراسم گفت: در این مراسم با فضاسازی بسیار زیبا توسط اعضای انجمن و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب اعم از اجرای زیبای مجری، مسابقات مجزا برای ۳ رده سنی، گفتگوی صمیمانه سخنران با مهمانان، پذیرایی، مولودی خوانی، پخش کلیپ، اهدای جوایز به برندگان، اهدای هدیه به همه دختران، گرفتن عکس دسته جمعی یادگاری سعی شد روزی به یادماندنی به ویژه برای فرزندان طلاب ایجاد کنیم.

در این مراسم به طلابی که ۴ فرزند یا بیشتر از چهار فرزند داشتند در راستای تشویق به فرزندآوری و فرزندپروری  کارت هدیه اهدا شد.

در پایان بیان داشت: طلابی که مایل به فعالیت در انجمن خانواده هستند، می‌توانند با عضویت در گروه ایتا از طریق پیوند https://eitaa.com/joinchat/۳۸۶۱۷۰۹۰۷۱Ca۰d۷۸۳۸e۲۶ از برنامه‌های انجمن مطلع شوند.

ارسال نظرات