۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۷۳۵۲۰۶
مدیر کانون‌های خدمت رضوی قم:

٣ هزار خادمیار رضوی در قم فعالیت می‌کنند

٣ هزار خادمیار رضوی در قم فعالیت می‌کنند
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم از فعالیت حدود ۳ هزار خادمیار رضوی در این استان خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای در حاشیه برگزاری اولین اجتماع خانوادگی خادمیاران رضوی کانون‌های عمومی استان قم که در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: کانون‌های خادمیاران رضوی عمومی و تخصصی، ظرفیت و توان بسیار بالایی در بازکردن گره‌ها و حل مسائل مردم از جمله در روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا داشته و دارند.

وی با اشاره به فعالیت حدود 3 هزار خادمیار رضوی در استان قم، ابراز امیدواری کرد که خدمات خالصانه خادمیاران رضوی در سال جاری و سال‌های آینده افزایش یافته و مورد رضایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) قرار گیرد.

حجت‌الاسلام تکیه‌ای گفت: هر کدام از خادمیاران رضوی چشمه‌ای از عشق و خدمت به زائران و محبان خورشید هشتم و بانوی کرامت هستند.

وی در خصوص تکریم تولیت آستان قدس رضوی از خانواده سرباز ناجا که دچار مرگ مغزی شده و اعضای بدنش به بیماران اهدا شده، اظهار داشت: اعضای حیاتی این جوان ناکام به چندین بیمار بدحال زندگی دوباره بخشیده و با تأکید تولیت آستان قدس رضوی در این اجتماع از خانواده ایثارگر مرحوم علیرضا فراهانی که از خانواده‌ها محترم شهدا محسوب می‌شوند، تقدیر شد.

ارسال نظرات